خبرگزاری کار ایران

در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر؛

جمعی از پیشکسوتان ارتش با امیر موسوی دیدار کردند

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۵۹۵

جمعی از کارکنان پیشکسوت ارتش در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر، با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در این نشست ضمن خیرمقدم به پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گفت: یکی از ارزشمند‌ترین کارها برای ما در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس، استفاده از تجربیات جبهه‎های جنگ -که به‌حق دانشگاه بود- و دیدار با افتخارآفرینان دفاع مقدس است.

وی افزود: دیدار با پیشکسوتان همواره مدیریت جهادی را یادآوری و عدم وجود بن‌بست در مواجهه با مشکلات را در سایه توکل بر خداوند متعال تداعی و میراث ارزشمند و پیشینه پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران را گوشزد می‌کند.

سرلشکر موسوی اضافه کرد: جلوه 'ما می‌توانیم'در آیینه دل‌های شما می‌تابد و انعکاسش به ما نشان می‌دهد که باید به آینده امیدوار بود تا بر سختی‌های مسیر پیروزی و ظفر فائق آمد.

فرمانده کل ارتش در ادامه با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس به پایمردی و ایستادگی نسل گذشته ارتش اشاره کرد و آن را دستمایه الزام به کار جهادی توأم با ایثار و فداکاری برای نسل حاضر برشمرد.

فرمانده کل ارتش یادآورشد: درست است که در ظاهر، جنگ تحمیلی خساراتی را برای این نظام الهی به بارآورد، اما در باطن خود گنج‌های گرانبهایی را برای ما به یادگار گذاشت که می‌توان برای نسل‌های متمادی با کمک شما پیشکسوتان عزیز آن را استخراج کرد.

در ادامه تعدادی از پیشکسوتان ضمن بیان وقایعی از۸ سال دفاع مقدس برای ایفای نقش مؤثرتر در جبهه جهاد فرهنگی، انتقال عبرت‌ها و آموزه‌های دوران دفاع مقدس اعلام آمادگی کردند.

پژوهش در مورد آغاز جنگ تحمیلی، شناسایی و معرفی چهره‌های ماندگار دوران دفاع مقدس و مشکلات جامعه پیشکسوت از دیگر گفت وگوهای صمیمانه پیشکسوتان با فرمانده کل ارتش بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز