خبرگزاری کار ایران

بطحایی:

جابجایی مدیران آموزش و پرورش کاری نیست که یک هفته‌ای انجام شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۲۸۲

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما اگر مستحضر به نظرات نمایندگان نباشیم نمی‌توانیم کار آموزش و پرورش را جلو ببریم بلکه باید هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم اما همکار محترم بنده جایشان عوض شده و به جای دیگری رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی وقفچی نماینده مردم زنجان در جلسه نوبت عصر امروز مجلس سوال خود در مورد دلایل عزل و نصب‌های مدیران در آموزش و پرورش به خصوص آموزش و پرورش زنجان را از سیدمحمد بطحایی مطرح کرد.

بطحایی در پاسخ به سوال وقفچی گفت: ما به دلیل اینکه بتوانیم انتصابات خود را مبتنی بر روال مشخص جلو ببریم شرایط احرازی را تعیین کردیم و بر اساس آن جلو می‌رویم که این شرایط چارچوب کار ما را مشخص می‌کند.

وی تاکید کرد: در این شرایط مدارک، سابقه کار و ضوابط متعددی مورد نظر است و کاندیداها بر این اساس بررسی می‌شوند. ما در فرآیند انتخاب و انتصاب رزومه افراد را بررسی می‌کنیم و مقبولیت منطقه‌ای را ارزیابی می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای این کار با مجمع نمایندگان استان صحبت می‌شود و پس از انجام انتصاب، گروهی وظیفه نظارت بر این اشخاص را بر عهده می‌گیرند و نتایج ارزیابی‌های خود را به بنده اعلام می‌کنند اما وقتی به جایی می‌رسیم که آن فرد باید جابجا شود، این کار را می‌کنیم.

این عضو کابینه دولت دوازدهم تاکید کرد: در مورد استان زنجان با همکار خود جلسات مختلفی داشتیم اما بحث جابجایی کاری نیست که یک هفته‌ای انجام شود. ما در آن جلسات مسائل و اشکالات را به ایشان گفتیم اما بالاخره به این نتیجه رسیدیم که باید تغییر انجام شود و با نمایندگان استان هم برای این کار هماهنگی صورت گرفت.

بطحایی گفت: ما اگر مستحضر به نظرات نمایندگان نباشیم نمی‌توانیم کار آموزش و پرورش را جلو ببریم بلکه باید هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم اما همکار محترم بنده جایشان عوض شده و به جای دیگری رفته‌اند.

وی افزود: آموزش و پرورش ۶۰۰ هزار کلاس درس و ۱۱۰ هزار مدرسه دارد. اگر این فرآیندهای مشخص طی نشود برای آموزش و پرورش که هر روز یک مسئله دارد، نمی‌توانیم کارش را پیش ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز