خبرگزاری کار ایران

شریف پور در نطق میان دستور:

مذاکره با آمریکا میدان تسلط ظلم بر عدل است

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۱۷۰

یک نماینده مجلس تاکید کرد: مردم در برابر این عرصه نابرابر و ظالمانه آمریکا تمام قد ایستادند لذا مقاومت در مقابل دشمنان را باید از مردم شجاع آموخت و برای کنترل گرانی تدبیر نماییم و عرصه را برای سوء استفاده کنندگا ن رانت و فساد اداری محدود کنیم.

به گزارش ایلنا، عین‌الله شریف‌پور در نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور با بیان اینکه آمریکای جنایتکار به عنوان شیطان بزرگ سیاست محوری خود را با هدف عملیات روانی بر اساس، جنگ هراسی، تشدید تحریم‌ها و مذاکره تنظیم کرده است، گفت: در منطقه ما جنگ و جنگ افروزی مردود است اما آمریکا و همراهانش بدانند که آزموده را آزمودن خطاست.

نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما امروز به عنوان قدرت بلا‌منازع در منطقه و خاورمیانه مطرح هستیم و بر اساس باورهای خود از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنیم.

وی در مورد تشدید تحریم‌ها  خطاب به دولت‌ها، گفت: مردم در برابر این عرصه نابرابر و ظالمانه آمریکا تمام قد ایستادند لذا مقاومت در مقابل دشمنان را باید از مردم شجاع آموخت و برای کنترل گرانی تدبیر نماییم و  عرصه را برای سوء استفاده کنندگا ن رانت و فساد اداری محدود کنیم.

شریف‌پور با اشاره به موضوع مذاکره با آمریکا، یادآور شد: ایران کشوری با تاریخ پر افتخار اهل تعامل، منطق و مذاکره بر اساس حکمت، مساوات و انصاف بوده اما مذاکره با آمریکا قلدرمآبانه بی‌معنا و بی فایده است، آنها بدعهدی را تمرین و به هیچ کدام از اصول منشور حقوق بشری و بین‌المللی پاینبد نبودند لذا مذاکره راهکار نیست بلکه میدان تسلط ظلم بر عدل است، صحنه تعادل نیست بلکه عرصه سیطره است لذا ما جز ایستادگی راهی را به مصلحت نمی‌دانم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به وزیر راه و شهرسازی، گفت: این بساط کهنه مدیریت در معاونت های وزارتخانه را برچینید، توزیع غیرعادلانه و دروغ گرویی که از سنوات گذشته به ارث مانده به بداخلاقی تبدیل شده و دوست و دوست بازی جایگزین شاخص‌های توسعه متوازن گردیده است.

وی ادامه داد: اساس ارایه خدمات در بحث شهرسازی و راه‌سازی طبق کدام شاخص‌های استاندارد است؟ مدیریت راه و شهرسازی استان پاسخگوی استفاده بهینه از منابع محدود نیست لذا این عرصه در استان فشل و ناکارآمد است از این رو دستور فرمایید بر اساس منابع تخصیص یافته، راه های مواصلاتی حوزه انتخابیه احداث و تکمیل شود، وام فرهنگیان از محل اعتبارات بافت‌های باارزش شهری هم باید به افراد اختصاص یابد.

شریف‌پور خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، تصریح کرد: پیرو مذاکرات متعدد و با توجه به فرا رسیدن فصل کوچ عشایر، دستور فرمایید نسبت به تسهیل راه‌های مواصلاتی و احداث سرویس های بهداشتی و حمام سیار اقدام فوری گردد. همچنین در مورد تکمیل اسناد زراعی دشت زنگنه از توابع شهرستان‌ها ماکو و پلدشت بعد از گذشت پانزده سال ضروری است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: علیرغم تعهدات مالکان، زارعین و عشایر چرا مسئولان مربوطه در تحویل اسناد و اتمام زه‌کش‌ها اقدام جدی نمی‌کنند. همچنین درباره تکمیل سدهای نیمه کاره حوزه انتخابیه باید اقدامات فوری انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز