خبرگزاری کار ایران

سرتیپ آذریان:

باید مراقب جنگ روانی دشمن باشیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۲۵۶

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور گفت: دشمن می‌خواهد با جنگ روانی و از مسیر مؤلفه‌های اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی به ایران ضربه بزند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان، صبح امروز در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در محل این اداره گفت: باید مراقب جنگ روانی و جنگ نرم دشمن باشیم. دشمن قصد دارد از طریق مباحث و مؤلفه‌های اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی به ما ضربه بزند که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید هوشیار و در صحنه باشیم.

وی افزود: از بُعد امنیتی هیچ مشکلی در منطقه وجود ندارد و قرارگاه شمال شرق ارتش نیز مسئولیت‌های سنگینی بر عهده دارد که به خوبی از عهده انجام آن‌ها برآمده و از لحاظ نظامی، امنیت به طور کامل برقرار است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور ادامه داد: با توجه به تحولاتی که در وضعیت نظام آموزشی کشور صورت گرفته، خوشبختانه وضعیت آموزشی بسیار خوبی داریم و هرچه قدر این آموزش‌ها به خصوص در زمینه مسائل اعتقادی و تربیتی بهتر باشد، بالطبع در آینده در زمینه جذب جوانانی متعهد و مؤمن در نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی نیز موثر خواهد بود.

در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه سربلندی و افتخار کشور است و خدمات و زحمات آن‌ها در این چهل ساله بعد از انقلاب در حوزه‌های گوناگون بر هیچ کسی پوشیده نیست.

قاسمعلیخدابنده افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران از یک سرمایه اجتماعی بسیار بزرگی در بین ملت برخوردار است و تعاملات و همکاری‌های مشترک بسیار خوبی میان دستگاه تعلیم و تربیت استان و قرارگاه شمال شرق کشور برقرار است.

وی گفت: در طرح‌های مختلفی مثل راوی معلم و استفاده از رزمندگان ارتش به عنوان مدرسین دوره‌ها و یا برگزاری یادواره‌های شهدا، فعالیت‌های مشترک بسیار خوبی در حال انجام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز