خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز مازندران خبر داد؛

مرگ مشکوک دو مرد جوان در چالوس

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۸۰۸

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از مرگ مشکوک دو مرد جوان در چالوس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید‌یونس حسینی‌عالمی در خصوص این مرگ مشکوک گفت: بر اساس گزارش پلیس آگاهی شهرستان چالوس مبنی بر فوت دو مرد جوان در یک منزل استیجاری واقع در منطقه هچیرود، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: افراد مذکور منزل را به صورت شبانه در ساعت ۲ بامداد همان روز اجاره کرده و قرار بود در ساعت ۱۴ همان روز نیز تخلیه کنند.

حسینی‌عالمی افزود: صاحبخانه با مراجعه به محل و دق الباب با عدم پاسخگویی دو جوان مواجه شده و پس از مشکوک شدن به قضیه مراتب به پلیس اعلام شد.

دادستان مرکز مازندران اظهار کرد: حسب دستور قضایی، مامورین کلانتری و پلیس آگاهی با حضور مقام قضایی به محل مورد نظر مراجعه و مشخص شد دو جوان فوق الذکر در داخل منزل بنا به دلیل نامشخصی فوت کرده و طبق نوشته ای که به امضا و اثر انگشت هر دو نفر رسیده به خودکشی اشاره کرده اند.

حسینی عالمی ادامه داد: پس از حضور مقام قضایی و ضابطین در محل کشف اجساد، بررسی های لازم و مستندسازی مدارک انجام گرفته و دستور انتقال اجساد و بررسی علت فوت از سوی پزشکی قانونی صادر شد.

وی با اشاره به ارجاع پرونده به یکی از شعبات دادسرای شهرستان چالوس، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای دستیابی به نتایج جامع در رابطه با پرونده مذکور ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز