خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد؛

آخرین وضعیت ۳ متهم پرونده بانک سرمایه پس از سکته همزمان، از زبان وکلا

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۶۹۱

در حالی که ریاست شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی از سکته همزمان متهمان پرونده بانک سرمایه در زمان احضار برای اجرای حکم خبر داده بود، وکلای این سه متهم آخرین وضعیت موکلان خود را تشریح کردند.

به گزارش ایلنا،‌ قاضی اسدالله مسعودی‌مقام هفته گذشته و در حاشیه هفتمین جلسه رسیدگی به پرونده متهمین شرکت بازرگانی پتروشیمی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت اجرای حکم متهمان پرونده بانک سرمایه از سکته همزمان این سه متهم در زمان احضار برای اجرای حکم خبر داد. 

در همین راستا مجتبی پناهی، وکیل متهم ردیف اول این پرونده (علی بخشایش) در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت بخشایش، مدیر عامل پیشین بانک سرمایه،‌ گفت: آقای بخشایش را یک بار جلب کرده و به پزشکی قانونی بردند و پزشکی قانونی هم با بررسی وضعیت ایشان مهلتی یک ماهه داد تا پس از بهبود خود را برای اجرای حکم معرفی کنند اما چهار روز بعد ایشان را علیرغم مهلت پزشکی قانونی دستگیر کردند. 

وی ادامه داد: موکل بنده علاوه بر کهولت سن چند بیماری دیگر هم دارد و در حال حاضر هم در شرایط بدی به سر می‌برند و خانواده ایشان نگران هستند.

این وکیل دادگستری خاطرنشان کرد: در قانون هم پیش‌بینی شده که اگر کسی توان تحمل زندان را نداشته باشد باید به دادگاه گزارش شده تا حکم جایگزین در نظر گرفته شود. 

حمیدرضا محمدی وکیل محمدرضا توسلی، عضو پیشین هیات مدیره بانک سرمایه و متهم ردیف سوم این پرونده نیز در خصوص آخرین وضعیت موکل خود گفت: با صدور حکم نهایی بنده دیگر وکیل آقای توسلی نیستم اما آن چیزی که در خصوص آخرین وضعیت ایشان می‌دانم این است که همچنان در بیمارستان بستری هستند اما با توجه به لحظه‌ای بودن تصمیمات، اطلاع ندارم آیا در حال حاضر برای اجرای حکم دستگیر شده‌اند یا خیر.  

سیامک مدیر خراسانی وکیل متهم ردیف دوم این پرونده (پرویز کاظمی) نیز در پاسخ به این سوال و در خصوص آخرین وضعیت موکلش گفت: با پایان دادگاه دیگر آقای کاظمی با بنده تماسی نداشتند و من هیچ اطلاعی از آخرین وضعیت ایشان ندارم اما اگر توان تحمل حبس برای هر یک از متهمان وجود نداشته باشد باید با صلاحدید دادگاه حکم جایگزین برای آنها در نظر گرفته شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز