خبرگزاری کار ایران

امینی در تذکر شفاهی:

صداهای عجیب شهر سرابله موجب رعب و وحشت مردم شده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۵۰۹

نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداول گفت: از یک سال و نیم گذشته که در استان ایلام زلزله‌ای به وقوع پیوست صداهای عجیبی در شهر سرابله به گوش می رسد.

به گزارش ایلنا، سلام امینی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک انتصاب سرلشگر پاسدار سلامی به سمت فرمانده کل سپاه و محکوم کردن تحریم های آمریکا علیه ملت ایران، گفت: با توجه به سیل اخیر از ستاد بحران کشور می خواهم که به زیرساخت های این استان که به آن آسیب جدی وارد شده به ویژه در زمینه راه، آب شرب و مخابرات به طور عاجل رسیدگی کند.

وی تصریح کرد: از بانک مرکزی و بانک های عامل می خواهم تا وام های کشاورزی، دامی و صنایع مرتبط با آن را استمهال کنند تا تولید در این منطقه جان دوباره بگیرد.

نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداول یادآور شد: از یک سال و نیم گذشته که در استان ایلام زلزله ای به وقوع پیوست صداهای عجیبی در شهر سرابله به گوش می رسد کما اینکه امروز صبح بار دیگر ایجاد این صدا باعث رعب و وحشت مردم این منطقه شده است بنابراین از وزرای کشور و علوم، تحقیقات و فناوری می خواهم که به صورت جدی این مورد را بررسی کرده و برای آن علاجی بیابند.

سلامی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: تعلیم و تربیت امری مقدس است آن را به پیمانکار و بخش خصوصی نسپارید چرا که این موضوع خلاف قانون اساسی و اجحاف در حق مردم است.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: در آستانه بزرگداشت مقام معلم هستیم، مطالبات فرهنگیان را پرداخت کنید، همچنین قانون رتبه بندی را اعمال و مشکل حق التدریسی ها را رفع کنید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: صدای مردم را بشنوید چرا که از نظر معیشت در مضیقه هستند و گرانی و تورم افسارگسیخته آن ها را در شرایط سختی قرار داده است بنابراین باید برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور به صورت کوتاه مدت و بلندمدت تدابیری بیاندیشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز