خبرگزاری کار ایران

لحظاتی پیش؛

جلسه علنی مجلس در نوبت عصر آغاز شد/ سوال از وزیر نفت در دستور کار پارلمان

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۳۱۷

جلسه علنی مجلس در نوبت عصر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نوبت عصر به ریاست مسعود پزشکیان و اکثریت نمایندگان آغازشد.

دستور کار پارلمان در نوبت عصر به شرح زیر است :

ادامه رسیدگی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح اقدام متقابل دربرابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا.

گزارش کمیسیون اصل نود قانون اساسی درباره بررسی اقدامات دستگاه‌های مسئول در مورد مصوبات هیات وزیران و قوانین مرتبط در زمینه مبارزه با آلودگی هوا.

گزارش کمیسیون فرهنگی درباره طرح یک فوریتی حمایت از مرمت و احیای بافت‌های تاریخی، فرهنگی و توانمندسازی مالکان و بهره برداران بنا‌های تاریخی- فرهنگی.

گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تحقیق و تفحص از نحوه خرید و تشکیل ساختمان‌ها و جذب نیرو و دادن وام توسط بانک شهر.

گزارش کمیسیون عمران درباره طرح اصلاح ماده ۶۰ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران.

گزارش کمیسیون کشاروزی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان حفاظت از محیط زیست کشور از سال ۱۳۹۲ تا کنون.

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین جمهوری اسلامی ایران و دوک‌نشین اعظم لوکزامبورگ.

سوالات هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغ ملک(یک فقره) و علی ساری نماینده اهواز و تعدادی از نمایندگان (یک فقره) از بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز