خبرگزاری کار ایران

دلخوش اباتری:

اعتبار بیمه کشاورزی کفاف آینده کشاورزان را نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۷۷۹

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل کشاورزی باید به این موضوع توجه کنیم که اعتبار بیمه کشاورزی کفاف آینده کشاورزان را نمی‌دهد.

به گزارش ایلنا، سیدکاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با استناد به اصل (۳)، (۹) و (۲۰) قانون اساسی گفت: علیرغم اینکه در سال ۹۷ استان گیلان ۴ مورد حادثه سیل را تجربه کرد اما مردم صومعه سرا به دنبال راه‌اندازی موکب‌ها و کمک به سیل‌زدگان هستند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز حادثه سیل باعث شده تا به برخی از استان‌ها توجه ویژه‌ای شود، در حالی که بسیاری از پل‌ها و مسیرهای استان گیلان نیز در سیل یک ماه اخیر از بین رفته‌اند، تصریح کرد: اگر صد میلیارد تومان به استان داده می‌شد و هر شهر اقدام به خرید بیل مکانیکی دکل بلند می‌کرد، دچار خسارت دو هزار میلیارد تومانی نمی‌شدیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل کشاورزی باید به این موضوع توجه کنیم که اعتبار بیمه کشاورزی کفاف آینده کشاورزان را نمی‌دهد.

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: از دولت، کمیسیون و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درخواست می‌کنم برای استمرار پیگیری خسارات سیل و نهایی کردن آن با یکدیگر جلساتی را داشته باشند، واقعیت این است که اگر نتوانیم مباحث مطرح شده را تا آخر ادامه دهیم مردم را نسبت به خود بدبین می کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز