خبرگزاری کار ایران

علیم یارمحمدی درد گفت وگو با ایلنا:

تدابیر لازم برای بارش‌های امشب و فردا در نظر گرفته شده است/ به ساکنان مناطق پرخطر سیستان و بلوچستان هشدار دادند

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۳۵۸

نماینده استان سیستان و بلوچستان گفت: تا الان هم بارندگی‌هایی بوده است البته تا این لحظه آن طور که گفته شد هنوز بارش‌ها آنطور که باید صورت نگرفته اما اگر امشب، فردا و پس فردا مقدار بارش‌ها زیاد شود، تدابیر لازم صورت گرفته است.

علیم یارمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره هشدارهای سازمان مدیریت بحران و هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب در استان سیستان و بلوچستان و تدابیر مسئولان این استان گفت: از همان لحظه‌ای که هشدارها داده شد مدیریت بحران تدابیر و تلاش‌های خوبی را در شهرهای مختلف انجام داد.

 نماینده مردم زاهدان خاطرنشان کرد: مسیل سیل‌ها در استان‌و شهرها مشخص است و نقاط ضعف و قوت را هم می‌دانیم.

وی خاطر نشان کرد: تلاش‌ها برای حفظ  شهرهای حاشیه تقریبا قابل احصا بوده است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش مسئولان استان سیستان و بلوچستان برای مقابله با خطرات سیل احتمالی گفت: در همان لحظات اولیه که هشدارها داده شد فرمانداران، بخشداران و دهیاران شهرهای حاشیه‌ای  زاهدان تمهیداتی را با استفاده از ماشین آلات سنگین انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: تا الان هم بارندگی‌هایی بوده است البته تا این لحظه آن طور که گفته شد هنوز بارش‌ها آنطور که باید صورت نگرفته اما اگر امشب، فردا و پس فردا مقدار بارش‌ها زیاد شود، تدابیر لازم صورت گرفته است.

یار محمدی  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا هشدارهایی به مردم محلی و بومی شهرهای در مسیر سیل داده شده است یا خیر، بیان کرد: بله هشدارها داده شده؛ مخصوصا با توجه به شرایطی که در کشور وجود دارد از قبل مردم آگاه شده‌اند اما با توجه به اینکه گفته شده بارش‌ها زیاد خواهد بود، هشدارهای بیشتری داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز