خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران:

بخشودگی بدهی مالیاتی مودیان مناطق سیل‌زده/ اعتبارات اختصاص یافته به موقع به دست مسئولان استان‌ها رسیده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۹۸۴

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: مصوبه‌‌ای از دولت گرفتیم که مودیان مالیاتی که خسارت بیش از پنجاه درصد داشته‌‌اند، بدهی مالیاتی‌‌شان بخشوده شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که اقدامات وزارت امور اقتصادی و دارایی برای تخصیص اعتبارات به مناطق سیل‌‌زده چه بوده، گفت: تامین اعتبارات مورد نیاز را از طریق تنخواه آغاز کرده‌‌ایم. از ابتدای سال به استان‌های سیل‌‌زده این پرداخت انجام شده و خوشبختانه وجوه به موقع به دست مسئولان استان‌ها رسید.

وی ادامه داد: بخش دوم کار تامین اعتبار در بخش گسترده‌‌تر است که برای آن بخشنامه صادر شد که با توجه به شرایط هر استان به پرداخت اعتبارات می‌‌پردازیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه دولت ارقامی را با نرخ ترجیحی برای پرداخت تسهیلات بانکی به مناطق سیل‌‌زده در نظر گرفته است، اظهار داشت: مابقی این میزان هم توسط دولت از بودجه عمومی پرداخت می‌‌شود. علاوه‌‌بر این، مصوبه‌‌ای از دولت گرفتیم که مودیان مالیاتی که خسارت بیش از پنجاه درصد داشته‌‌اند، بدهی مالیاتی‌‌شان بخشوده شود. 

ادامه دارد... 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز