خبرگزاری کار ایران

حزب ندای ایرانیان:

آمریکا دشمنی خود را با خوش‌رقصی برای صهیونیست‌ها به نمایش گذاشت

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۵۲۴

حزب ندای ایرانیان ضمن محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران تاکید کرد: رژیم آمریکا، حماقت و دشمنی خود را با خوش‌رقصی برای صهیونیست‌ها با تروریستی خواندن سپاه پاسداران به نمایش گذاشت.

به گزارش ایلنا،‌ حزب ندای ایرانیان طی بیانیه‌ای اقدام غیرقانونی دولت ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیْمِ

در برهه‌ای که نقش‌آفرینی و همراهی سرباز و سردار سپاهی با مردم و نیروهای امدادی، در مدیریت بحران سیل اخیر در اخبار و افواه منتشر است، رژیم آمریکا، ملقمه‌ی حماقت و دشمنی را با خوش‌رقصی برای صهیونیسم و تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.

هرچند درک ارتباط سپاه و مردم، برای دشمنان این خاک، ناممکن است اما همگان می‌دانند که چه جنگ تحمیلی باشد، چه قهر طبیعت، چه مقابله با داعش و منافقین کوردل، چه مجاهدت در راه سازندگی، سپاه مردم ایران، حافظ جان و مال و شرف و ناموس ایران و ایرانی بوده و هست و خواهد بود.

نقش‌آفرینی سپاه در مقابله با داعش و سایر گروه‌های تروریستی دست ساخته‌ی آمریکا و عملکرد قابل‌تحسین نیروهای تحت امر سرباز رشید اسلام، سردار سرلشگر قاسم سلیمانی در شکست داعش بر تمامی جهانیان بالاخص ژنرال‌های آمریکایی کاملاً مشخص است و مطمئناً همین قدرت متکی بر مردم و اشراف اطلاعاتی و امنیتی سپاه بر اوضاع منطقه است که لرزه بر اندام استکبار انداخته و اتاق فکر جنگ‌طلبان ترامپ، لاپوشانی شکست‌های پی‌درپی منطقه‌ای و فرار ازمذمت‌های افکار عمومی را در تروریست خواندن سپاه دانسته؛ حال‌آنکه علی‌رغم هشدار کارشناسان، راهی شکست‌خورده را برگزیدند.

حزب ندای ایرانیان ضمن ابراز انزجار از این اقدام غیرقانونی و نابخردانه‌ی دولت ترامپ که با توجه به نص قوانین بین‌المللی، نقض صریح حاکمیت ملی و تهدیدی علیه امنیت ملی کشور محسوب می‌شود، اعلام می‌دارد فرزندان این مرزوبوم در لباس سپاهی، ارتشی و بسیجی در هر زمان که مام میهن به رشادت و حضورشان نیاز داشت، جان پاک خود را نثار مردمانشان کرده‌اند و حال که این سربازان سبزپوش، آماج حملات ناجوانمردانه خارجی قرارگرفته‌اند، دوشادوش ملت بر خود وظیفه می‌داند در مقابل این حرکت مذموم رژیم ایالات‌متحده امریکا، از نجابت و رشادت سپاهیان پاسدار ایران و انقلاب دفاع کرده و با یادآوری حماسه‌آفرینی‌های این عزیزان اعلام نماید سپاهی که خود، قربانی تروریسم بوده، مطابق اصل صد و پنجاه قانون اساسی، نیروی نظامی رسمی کشور ماست و آحاد ملت شریف ایران با حمایت از فرزندان خود، فارغ از دیدگاه‌های سیاسی و بر مبنای وظیفه‌ی ملی، حماسه‌ای را رقم خواهد زد که دانش سیاسی جهان، این بلاهت منبعث از تفکر ترامپیسم را به عنوان برگی سیاه در کتاب‌های تاریخ خود درج نماید. حماسه‌ای که بدون شک حاصل آن برخلاف تحلیل‌های دشمنان، تقویت وحدت ملی، همدلی و انسجام خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز