خبرگزاری کار ایران

اصلاح مصوبه استمهال تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی ناشی از حوادث غیرمترقبه

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۹۹۰

هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت خانه‌های جهاد کشاورزی و کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی، تصویب نامه استمهال تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی ناشی از حوادث غیرمترقبه را اصلاح کرد.

به گزارش ایلنا، هیئت وزیران در جلسه ۲۷/۱۲/۱۳۹۷ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه ­های جهادکشاورزی و کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

تصویب­نامه شماره ۱۲۴۴۱۶/ت۵۶۰۵۶هـ مورخ ۲۱/۹/۱۳۹۷ به شرح زیر اصلاح می­شود:

۱- در بند (۲) عبارت "در صورت درخواست متقاضی تا حداکثر" جایگزین عبارت "به مدت" می­شود.

۲- متن زیر جایگزین بند (۴) تصویب­نامه یادشده می­شود:

۴- بارمالی ناشی از بخشودگی سود، کارمزد و جرایم تسهیلات موضوع این تصویب­نامه با تأیید آمار مشمولین بهره­مندی از امهال تسهیلات توسط کارگروه موضوع بند (خ) ماده (۳۳) قانون برنامه ششم توسعه حداکثر به میزان سی هزار میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۳۰) ریال توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تضمین خواهد شد.

۳- متن زیر به عنوان بند (۶) به تصویب­نامه یادشده الحاق و بند (۶) قبلی به عنوان بند (۷) تلقی می­شود:

۶- تسهیلات پرداختی از محل منابع صندوق توسعه ملی و قراردادهای وجوه اداره­شده، مشمولاین تصویب­نامه نخواهد بود.

معاون اول رئیس جمهور این مصوبه را به وزارت جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، کشور، سازمان برنامه و بودجه، بانکر مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز