خبرگزاری کار ایران

جانشین قرارگاه عملیاتی جنوب غرب ارتش:

ارتش سپر بلای مردم است

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۸۹۱

جانشین قرارگاه عملیاتی جنوب غرب کشور تاکید کرد: ارتش سپر بلای مردم است و همانگونه که در دفاع مقدس وظیفه خود را در دفاع انجام داده امروز هم وظیفه یاری رسانی به مردم آسیب دیده را انجام می‌دهد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم محمد مختاری با اشاره به اقدامات ارتش در امدادرسانی به سیل‌‌‌زدگان در جنوب کشور، گفت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با محوریت قرارگاه امداد ذوالفقار در کلیه مناطق جنوب و جنوب غرب کشور در حال خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز هستند.

 وی افزود: تیپ ۴۵ تکاور در شوشتر و شعیبیه، تیپ ۳۹۲ در دشت آزادگان، تیپ ۲۹۲ و تیپ ۷۲ در شمال خوزستان تا شوش، تیپ ۱۹۲ و ۴۲۲ مهندسی، پایگاه شکاری وحدتی دزفول و گروه پدافند هوایی خاتم‌‌‌‌‌الانبیاء (ص) ارتش اهواز با کلیه تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی خود مشغول انجام اقدامات امدادی هستند.

جانشین قرارگاه عملیاتی جنوب غرب کشور ادامه داد: تخلیه ۸۶ روستا در حوزه رودهای کرخه و کارون، تخلیه ۲۲۰ تن بار در فرودگاه اهواز و توزیع بین مردم، امدادرسانی قایق‌های نیروی دریایی ارتش به مردم گرفتار در سیل و فعالیت ۱۵ فروند بالگرد هوانیروز و دو فروند بالگرد نیروی هوایی از جمله اقدامات انجام شده ارتش در روزهای اخیر است. 

مختاری اضافه کرد: ارتش سپر بلای مردم است و همانگونه که در دفاع مقدس وظیفه خود را در دفاع انجام داده امروز هم وظیفه یاری‌‌‌رسانی به مردم آسیب دیده را انجام می دهد چرا که مردم به ارتش اعتماد کردند و ما باید پاسخگوی این اعتماد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز