خبرگزاری کار ایران

نماینده شوشتر:

ستاد بحران باید از تابستان ۹۷ برنامه‌ریزی می‌کرد/ مسئولان وعده‌هایشان به مردم سیل‌زده را عملی کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۲۷۰

نماینده شوشتر و گتوند گفت: رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و رئیس مجلس به خوزستان آمدند و قول‌ها و وعده‌هایی به مردم دادند که از این بابت تشکر می‌کنم اما خواهشمندم به وعده‌های خود عمل کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهراب گیلانی با اشاره به حادثه سیل در استان خوزستان گفت: سیل، شهرها و روستاهای بسیاری را در خوزستان درهم کوبید و همچنان ادامه دارد. مردم آواره هستند اما از صبر و تحمل آنها تشکر می‌کنم. خدا را شاکرم که سیل با این وسعت، تلفات جانی نداشته است.

وی با اشاره به منشاء سیل ناشی از آب پشت سدها گفت: شهرهایی در مسیر سیل بوده‌اند که همه را درهم نوردیده و این مدیریتش در دست وزارت نیرو است چرا که باید براساس هشدارها اقدام می‌شد و ستاد بحران باید از تابستان ۹۷ برنامه‌ریزی می‌کرد.

وی اظهار داشت: ما هم‌اکنون نیازمند کمپ‌ها و نیازمند غذا، لباس و پتو هستیم. رئیس‌جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس مجلس به خوزستان آمدند و قول‌ها و وعده‌هایی به مردم دادند که از این بابت تشکر می‌کنم اما خواهشمندم به وعده‌های خود عمل کنید. به مردم امید تازه‌ای داده‌اید اما عمل نکردن به قول‌ها بی‌اعتمادی را صدچندان می‌کند.

گیلانی گفت: تامین خسارت باید به صورت عادلانه انجام شود و با پایین آمدن سطح آب باید اصلاح روستایی و شهری انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز