خبرگزاری کار ایران

حسینی‌کیا به ایلنا خبر داد؛

گزارش برآورد خسارت استان کرمانشاه امروز به هیات دولت ارائه ‌می‌شود/ کرمانشاه در حالت آماده‌باش قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۹۱۲

یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: همه خسارات توسط تیم‌های کارشناسی که در استان‌ها و شهرستان‌ها تعیین شده محاسبه شده و گزارش آن دیروز به ستاد مدیریت بحران وزارت کشور داده شد و امروز هم به هیات دولت ارائه می‌شود.

سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره وضعیت استان کرمانشاه ناشی از سیل‌های اخیر گفت: باران‌ها و سیل‌های اخیر قریب به ۱۶۰۰ میلیارد تومان به استان کرمانشاه خسارت وارد کرده است. این سیل‌ها بخش زیادی از مناطق مسکونی و روستایی را از بین برده و راه‌های روستایی و پل‌های فراوانی را تخریب کرده است.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه یک کار تیمی خوب صورت گرفت، اظهار کرد: همه خسارات توسط تیم‌های کارشناسی که در استان‌ها و شهرستان‌ها تعیین شده محاسبه شده و گزارش آن دیروز به ستاد مدیریت بحران وزارت کشور ارائه شد.

حسینی‌کیا تاکید کرد: این گزارش امروز به هیات دولت ارائه و موضوع آن در جلسه امروز مطرح می‌شود. استان کرمانشاه استان جنگ‌زده، زلزله زده و سیل‌زده است، درنتیجه امیدواریم که دولت هم این استان را به صورت ویژه ببیند و برای جبران خسارات به این استان محروم نهایت اهتمام را داشته باشد.

نماینده مردم سنقر درباره سامانه بارشی جدید که برای این هفته و هفته آینده پیش‌بینی شده است، گفت: استان در حالت آماده‌باش قرار دارد و امیدواریم با تمهیداتی که اندیشیده شد، این‌بار هم کمترین میزان خسارت را داشتیم.

وی افزود: اگر این تدابیر نبود شاید تا چندین برابر این میزان دچار خسارت می‌شدیم اما با پای کار آمدن همه نیروهای انسانی، این خسارات به کمترین میزان خود رسید.

حسینی‌کیا گفت:‌ در استان کرمانشاه هنوز برخی جاها مردم با مشکلاتی مواجه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز