خبرگزاری کار ایران

با حضور برخی اعضای فراکسیون امید صورت گرفت؛

بررسی سیلاب‌های اخیر کشور در جلسه ستاد مدیریت بحران / بازگشایی ۵۰ محور مسدود در سراسر کشور تا شنبه

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۲۴۷

جلسه ستاد بحران امروز به‌منظور بررسی آخرین وضعیت سیل اخیر و وضعیت راه‌ها با حضور نجار و معاونان دستگاه‌های مختلف و همچنین تعدادی از نمایندگان عضو فراکسیون امی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که به‌منظور بررسی آخرین وضعیت سیل در نقاط مختلف کشور تشکیل شد، بر لزوم همکاری نمایندگان و سازمان مدیریت بحران برای وضع قوانین لازم در شرایط بحرانی تاکید شد.

در این جلسه ضمن بررسی بررسی وضعیت خوزستان، لرستان و خصوصاً شهرستان پلدختر به آسیب‌دیدگی برخی زیرساخت‌ها ازجمله جاده‌ها اشاره و اعلام شد که ۵٠ محور تاکنون بسته شده که تمامی این محورها تا روز شنبه بازگشایی می‌شود.

علاوه بر این گفته شد که ستاد مدیریت بحران از ۶ روز گذشته به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت کرده و همچنین تاکید شد که در این مدت، نیروهای مسلح ازجمله ارتش، نیروی انتظامی و سپاه در کمک به حادثه‌دیدگان تمام تلاش خود را انجام داده‌اند.

سیده فاطمه ذوالقدر، پروانه مافی، فریده اولادقباد و سید فرید موسوی، ۴ نماینده مردم تهران و ازجمله اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در این جلسه حضور داشتند و در جریان آخرین اقدامات انجام‌شده قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز