خبرگزاری کار ایران

توسط هواپیماهای ترابری نیروی هوایی ارتش؛

۳ محموله کمک‌های مردمی به خرم‌آباد و اهواز ارسال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۰۵۲

فرمانده نیروی هوایی ارتش از بارگیری یک محموله ۱۲ تنی کمک های هلال احمر شامل چادر، چکمه و برخی دیگر از اقلام ضروری و مورد نیاز مردم سیل زده استان خوزستان توسط هواپیمای سی ۱۳۰ ارتش از طریق پایگاه یکم شکاری شهید سرلشکر لشکری مهرآباد خبر داد و افزود: این محموله تا ساعاتی دیگر به مقصد اهواز ارسال خواهد شد.

به گزارش ایلنا، امیر نصیرزاده با اعلام اینکه نیروی هوایی ارتش آماده انتقال هرگونه بار و کمک های مردمی به مناطق سیل زده است، گفت: بنا به درخواست استانداری البرز، در نظر است دو محموله دیگر کمک های مردمی شامل یک محموله ۱۰ تنی به مقصد خرم آباد و یک محموله ۵۰ تنی به مقصد اهواز توسط هواپیماهای ترابری سی ۱۳۰ و ۷۴۷ نیروی هوایی ارتش بارگیری و ارسال شود.

وی همچنین از بارگیری و انتقال آخرین قطعه لایروب فوق سنگین نیروی دریایی ارتش از خرمشهر به فرودگاه گرگان خبر داد و افزود: با تکمیل قطعات این لایروب و عملیاتی شدن آن، لایروبی مسیر های آبی مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان استان گلستان با سرعت و وسعت بسیار بیشتری انجام می شود.

یادآوری می شود، نخستین محموله ۷۰ تنی غذا و پوشاک برای استفاده مردم مناطق سیل زده استان خوزستان نیز، روز گذشته (سیزدهم فروردین ماه) توسط یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ نیروی هوایی ارتش به فرودگاه اهواز ارسال شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز