خبرگزاری کار ایران

بیرانوند در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد؛

ارتباط با روستاهای آسیب‌دیده لرستان قطع شده است/ خانه‌های مردم را به معنای واقعی کلمه «آب برده است»/ همه نهادها درگیر امدادرسانی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۶۲۲

نماینده خرم‌آباد و دوره در تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده استان لرستان گفت: بنده توقع دارم قبل از هر اقدامی ارتباط تلفنی با این مناطق وصل شود تا حداقل متوجه شویم اوضاع به چه شکل است.

محمد بیرانوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا در تشریح آخرین وضعیت سیل در استان لرستان با اعلام این خبر که از میزان بارش‌ها اندکی کاسته شده اما همچنان آسمان ابری است، گفت: ارتباط ما با پلدختر همچنان قطع است. قرار بود امروز بالگردی به این منطقه اعزام شود که فکر می‌کنم همچنان پرواز نکرده است. 

وی در خصوص آخرین وضعیت حوزه‌های انتخابیه خود ادامه داد: در خرم‌آباد بخش‌هایی آسیب دیده و برخی خانه‌ها را به معنای واقعی کلمه آب برده است. مردم در خانه یا مکان‌های امدادی جای گرفته‌اند و به سختی شب را سپری کرده‌اند.  

نماینده دوره‌چگینی در خصوص این شهرستان هم گفت: ارتباط با این منطقه به طور کامل قطع است و تنها افرادی با طی مسافت پنج کیلومتر و ایستادن روی بلندی می‌توانند با مرکز استان ارتباط برقرار کنند. در این منطقه هم ارتباط با تعدادی از روستاها مثل دوآب، دلبر جهان‌آباد، دلبر سادات و همچنین روستاهای شاهیوند به طور کامل قطع شده است و به هیچ عنوان از وضعیت این مناطق مطلع نیستیم. 

بیرانوند ادامه داد: در کنار شهر خرم‌آباد هم روستاهای ناصروند، میان‌جلال، دارایی، بدرآباد و بخش‌هایی از پاپی و کاکا شرف نیز به شدت دچار آسیب شده و ارتباط تلفنی قطع شده است. در سپیدشت با نزدیک به ۱۲ روستا ارتباط قطع شده است و من می‌خواهم امروز با بالگرد به این منطقه مراجعه کنم. به طور کلی وضعیت خوب نیست.

نماینده خرم‌آباد و دوره در ارزیابی امداد‌رسانی‌ها به این مناطق هم گفت: بنده توقع دارم قبل از هر اقدامی ارتباط تلفنی با این مناطق وصل شود تا حداقل متوجه شویم اوضاع به چه شکل است. همه نهادها درگیر هستند، نیروهای مسلح، ارتش و سپاه که جای خدا قوت دارد که اگر تشکر نکنیم درست نیست اما باید بدانیم مردم در سختی به سر می‌برند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز