خبرگزاری کار ایران

معاونت بین الملل سازمان بسیج در بیانیه‌ای تاکید کرد:

مناطق اشغالی به صاحبان اصلی‌شان بازگردانده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۲۸

معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با انتشار بیانیه ای اقدام سخیف رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم نامشروع صهیونیستی بر بلندی‌های جولان را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با انتشار بیانیه‌ای پیرامون ماجراجویی اخیر در اعلام حق حاکمیت منطقه جولان این اقدام را محکوم کرد.

این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اقدام سخیف و احمقانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم نامشروع صهیونیستی بر بلندی های جولان، یک بار دیگر چهره خونخوار و دغل باز دولت آمریکا را به جهانیان نشان داد.

سال‌هاست منطقه جولان که متعلق به سرزمین و ملت سوریه بوده، در اشغال نظامیان صهیونیستی است و این رژیم غاصب علنا و رسما حاکمیت مشروع سوریه بر این منطقه را نقض کرده است.

این اقدام نابخردانه ترامپ، بر همه ثابت کرده که تنها راه مقابله با این غده سرطانی در منطقه، مقاومت است و این مقاومت اسلامی است که می‌تواند تمامی سرزمین‌های اشغالی را به جهان اسلام باز گرداند.

ملت‌های آزادی خواه و علی الخصوص مسلمانان جهان باید با اتحاد و درایت به حمایت قاطع از نهضت مقاومت بپردازند و از ارتباط و تعامل با رژیم صهیونیستی اجتناب نمایند.

مجامع و نهادهای بین‌المللی از جمله سازمان کنفرانس اسلامی و جنبش عدم تعهد باید سریعا واکنش درخور و مناسبی در برابر این زیاده خواهی غیرمشروع و غیرقانونی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی اتخاذ نمایند.

معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین ضمن محکومیت اقدام اخیر ترامپ، این پیام را به همه ملت‌های مسلمان و آزادی خواه جهان اعلام می‌دارد که انشاالله بزودی شاهد سقوط پایه‌های سست و پوشالی رژیم نامشروع صهیونیستی خواهیم بود و مناطق اشغالی به صاحبان اصلی شان باز گردانده می‌شود.

"ان الأرض یرثها عبادی الصاحون"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز