خبرگزاری کار ایران

رئیسی در جلسه هیات دولت:

وزارت جهاد کشاورزی و بانک مرکزی مطالبات گندمکاران را سریع‌تر پرداخت کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۷۷۷

رئیسی‌جمهور ضمن تشکر از همکاری و همراهی خوب کشاورزان در زمینه کاشت و فروش گندم، رشد دو برابری خرید گندم از زمان آغاز بکار دولت را محصول اعتماد کشاورزان به دولت دانست و به وزارت جهاد کشاورزی و بانک مرکزی مأموریت داد مطالبات گندمکاران را جزو «دیون ممتازه» دولت تلقی و پرداخت آن را هرچه سریع‌تر کامل کنند.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیات دولت، به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، افزایش مشارکت‌های مردمی و همراهی و همگرایی اجتماعی را مسئولیت بسیار مهم دولت دانست و بر اهمیت نقش دادن به بخش غیردولتی اعم از بخش‌های خصوصی و تعاونی در حوزه اقتصاد و تشکل‌‌های دغدغه‌مند در بخش فرهنگ و سیاست تاکید کرد.
رئیس جمهور همچنین با اشاره به نقش احزاب و تشکل‌ها در اصلاح امور جامعه، گره‌گشایی از مشکلات مردم و جامعه را فلسفه وجودی تشکل‌های مقبول دانست و گفت‌: تلاش برای رسیدن به قدرت، زمانی ارزشمند است که هدف، اصلاح امور جامعه، اجرای عدالت و گره‌گشایی از مردم باشد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از همکاری و همراهی خوب کشاورزان در زمینه کاشت و فروش گندم، رشد دو برابری خرید گندم از زمان آغاز بکار دولت را محصول اعتماد کشاورزان به دولت عنوان کرد و به وزارت جهادکشاورزی و بانک مرکزی مأموریت داد مطالبات گندمکاران را جزو «دیون ممتازه» دولت تلقی و پرداخت آن را هرچه سریع‌تر کامل کنند.

رئیس جمهور با تأکید مجدد بر اهمیت مشورت‌پذیری مسئولان و استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحب‌نظران در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌ها، ارتباط با نخبگان و دریافت نظرات و راهکارهای آنان برای حل مشکلات کشور را از جلوه‌های مردمی بودن دولت سیزدهم دانست. 

«به‌کارگیری ظرفیت واحدهای حقوقی دستگاه‌های اجرائی و استفاده از تخصص و مشورت حقوقدانان در اجرای قوانین مربوطه»،‌ «اطلاع‌رسانی صحیح و به هنگام از حضور فعال دولت در تأمین کالاهای مورد نیاز و تنظیم بازار»، «تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای آماده‌سازی و افتتاح طرح‌های عمرانی در هفته دولت و ضرورت برنامه‌ریزی برای تعمیم این اقدامات به دیگر ایام سال» از دیگر محورهای مورد تأکید رئیس جمهور در این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز