خبرگزاری کار ایران

پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

تاکید بر وحدت ملی در دیدار ظریف با آیت‌الله نوری همدانی

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۷۶۹

در دیدار محمدجواد ظریف با آیت الله نوری همدانی در قم بر وحدت ملی و پرهیز از اختلافات تاکید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، محمدجواد ظریف پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار وزیر امور خارجه کشورمان گزارشی از فعالیت‌های وزارتخانه متبوع خود را ارائه و به سفر اخیر رئیس جمهور روحانی و برخی از اعضای هیئت دولت به کشور عراق اشاره و گفت: سفر اخیر آقای روحانی به عراق یک سفر تاریخی بود و تلاش می‌کنیم مسافران و زائران ایرانی و عراقی بدون کمترین مشکل به کشورهای یکدیگر سفر کنند.

در ادامه این دیدار آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر وحدت ملی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تاکید کرد: کشورمان در شرایط فعلی بیش از پیش نیاز به اتحاد و همدلی دارد و وحدت رمز اصلی سربلندی نظام خواهد بود.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: دشمن از اختلافات داخلی در کشورمان بیشترین بهره را می‌برد و اگر این اختلافات مدیریت شده و در اصل، وحدت و همدلی داشته باشیم بر توطئه‌های دشمنان فائق خواهیم آمد.

خاطرنشان می‌شود محمدجواد ظریف در سفر یک روزه خود به قم پیش از دیدار با آیت الله نوری همدانی با حجت‌الاسلام شهرستانی نماینده تام‌الاختیار آیت‌الله سیستانی در ایران و آیت‌الله صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

ظریف پس از دیدار با آیت‌الله نوری همدانی به دیدار آیت‌الله جوادی آملی و پس از آن به جلسه شورای اداری استان قم خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز