خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری در گفت‌وگو با ایلنا:

کارگر با عشق، دستش به کار نرود، کارفرما متضرر می‌شود/ امروز امیدوار به توافق نهایی در تعیین مزد هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۶۷۵

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز بعد از ظهر جلسه نهایی شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران تشکیل خواهد شد. امیدوارم در این جلسه به توافق برسیم تا بتوانیم نتیجه نهایی را امروز اعلام کنیم.

محمد شریعتمداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت تعیین حقوق کارگران گفت: امروز شورای عالی کار بعد از جلسات متعدد که کمیته حقوق و دستمزد شورای عالی کار تشکیل داده است و همچنین جلسات متعدد خود شورای عالی کار به ریاست بنده و حضور معاون تنظیم روابط کار تشکیل شده است. جلساتی را هم جداگانه با کارفرمایان و کارگران برگزار کردیم؛ امروز بعد از ظهر جلسه نهایی شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدوارم در این جلسه به توافق برسیم تا بتوانیم نتیجه نهایی را امروز اعلام کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان با تبریک سال نو به جامعه کارگران کشور گفت: پیام‌های کلیشه‌ای هر سال کاری را درست نمی‌کند اما من می‌خواهم بگویم واقعیت غیرقابل انکار این است که اگر کارگر با عشق دستش به کار نرود، چیزی که اعم از کالا و خدمات تولید می‌کند حتما دارای کیفیت مناسب نخواهد بود و حتما کارفرما متضرر می‌شود.

وی ادامه داد: با همدلی بین کارگر و کارفرما و حفظ عنصر کار به عنوان عنصر پیوند دهنده این دو و زندگی مطلوب کارگر را تلاش می‌کنیم حفظ کنیم تا زندگی عزتمند کارگر باعث شود با عشق و علاقه کاری که به او محول شده به عنوان ستون فقرات تولید انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز