خبرگزاری کار ایران

بیگلری در تذکری:

۴۰۰ هزار تومان افزایش حقوق برابر با قیمت ۳ کیلو گوشت در بازار است

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۳۳۸

نماینده مردم سقز اظهار داشت: مجلس در بودجه ۹۸ مبلغ ۴۰۰هزار تومان به حقوق‌ها اضافه کرد اما در کمال تعجب مشاهده کردیم که معاون شما در این مورد موضع گرفته و گفت که دولت نمی‌تواند این مصوبه را اجرا کند و این در حالی است که انتظار داشتیم شما به سرعت موضع می‌گرفتید و تذکر می‌دادید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محسن بیگلری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: ضمن تشکر از وزیر امور خارجه  و استاندار کردستان و تمام کسانی که برای بازگشایی بازارچه سیراوند در بانه و سقز زحمت کشیده‌اند، انتظار داریم در سفر هفته آینده که به عراق دارند بازگشایی این بازارچه‌ را نیز که از جمله مطالبات اصلی مردم این منطقه است را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خطاب به روحانی ادامه داد: مجلس در بودجه ۹۸ مبلغ ۴۰۰هزار تومان به حقوق‌ها اضافه کرد اما در کمال تعجب مشاهده کردیم که معاون شما در این مورد موضع گرفته و گفت که دولت نمی‌تواند این مصوبه را اجرا کند و این در حالی است که انتظار داشتیم شما به سرعت موضع می‌گرفتید و تذکر می‌دادید.

وی تصریح کرد: از دولتی که با شعار تدبیر و امید بر سر کار آمده انتظار می‌رفت که حداقل حقوق‌ها را به سه میلیون تومان افزایش می‌داد چرا که این ۴۰۰ هزار تومان افزایش حقوق برابر با قیمت ۳ کیلو گوشت در بازار است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پرداخت یارانه ۴۵ هزار تومانی که سال ۸۹ تصویب شد، امروز عددی نیست و افزایش آن برای قشر محروم، بیکار، کم درآمد، روستاییان و کشاورزان ضروری است.

بیگلری خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: شما گفتید رهبری فرموده‌اند که رئیس جمهور فرمانده جنگ اقتصادی است بنابراین شما باید به عنوان فرمانده در جلوی لشکر حرکت کنید، هم اکنون شما در کجای این جنگ اقتصادی قرار دارید آن هم در شرایطی که مردم جان می‌دهند و سفره‌هایشان خالی است و بیکاری و بی‌پولی رمق مردم را گرفته است و گرانی سرسام‌آور ستون فقراتشان را شکسته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تأکید کرد: اکثر کارگران شهرداری کشور به ویژه در سقز و بانه ماه‌ها است که حقوق نگرفته‌اند و یا بیکار هستند، درآمد بازاریان نصف شده است، اندوخته کشاورزان تمام شده است و کارمندان و فرهنگیان شرمنده خانواده‌هایشان هستند اما دولت به آنها توجهی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز