خبرگزاری کار ایران

آمانو:

ایران به تعهدات برجامی‌اش پایبند است

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۸۵۸

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با بیان اینکه ایران در حال اجرای تعهدات مرتبط هسته‌‌‌ای خود تحت برجام است و لازم است این همکاری کامل ادامه یابد، تاکید کرد: آژانس به راستی‌‌‌آزمایی عدم انحراف مواد اعلام شده هسته‌‌ای ایران تحت موافقتنامه پادمان ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، یوکیا آمانو در نشست امروز شورای حکام در مورد ایران گفت: گزارش من در مورد راستی‌‌‌آزمایی و نظارت بر برنامه هسته‌‌‌ای ایران تحت قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، فعالیت‌های مرتبط آژانس در ایران را در چند ماه گذشته پوشش می‌دهد. 

وی با بیان اینکه ایران در حال اجرای تعهدات مرتبط هسته‌‌‌ای خود تحت برجام است و لازم است این همکاری کامل ادامه یابد، اظهار داشت: آژانس به راستی‌‌‌آزمایی عدم انحراف مواد اعلام شده هسته‌‌ای ایران تحت موافقتنامه پادمان ادامه می‌دهد. ارزیابی در مورد فقدان فعالیت‌ها و مواد هسته‌‌ای اعلام نشده در ایران ادامه خواهد یافت.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه داد: آژانس در اجرای فعالیت‌‌‌های راستی‌‌‌آزمایی در ایران، تمامی اطلاعات مرتبط پادمانی را تجزیه و تحلیل می‌‌‌کند و این، امری زمان‌‌‌بر است و بر اساس اصول  بی‌‌‌طرفی، استقلال و به طور عینی و در چارچوب رویه‌‌‌های موجود پادمانی صورت می‌‌‌گیرد و در صورت لزوم، در مورد آن اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز