خبرگزاری کار ایران

نانواکناری در تذکر شفاهی:

آقای رئیس‌جمهور، با عملکرد ناصواب، به جای تحریم‌ها خود را دور می‌زنید

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۳۴۳

نماینده مردم بابلسر تاکید کرد: بی‌ثباتی قیمت ارز و خودرو و کالاهای اساسی از جمله گوشت و مرغ و کاهش ارزش پول ملی سبب فقر جانکاه، طلاق و ناهنجاری‌های اجتماعی شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، ولی‌الله نانواکناری در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: چالش اقتصادی و معیشتی مردم روز به روز عمیق‌تر می‌شود، معضل بیکاری جوانان تحصیلکرده و تعطیلی کسب و کار نیز بر انبوه بیکاران افزوده است.

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی‌ثباتی قیمت ارز و خودرو و کالاهای اساسی از جمله گوشت و مرغ و کاهش ارزش پول ملی سبب فقر جانکاه، طلاق و ناهنجاری‌های اجتماعی شده است.

وی خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: صدای شکستن ستون فقرات قشر ضعیف را نمی‌شنوید، چرا برای حل مشکلات مردم اقدام جدی نمی‌شود، شما قول دادید که مسائل موسسه‌های مالی را برطرف می‌کنید اما بی‌توجهی‌ها سبب رجوع مالباختگان به ما شده تا بتوانند سپرده کمتر از صد میلیون تومانی خود را تسویه کنند این در حالی است که بانک مرکزی هم در این زمینه وعده‌هایی به مردم داده بود.

نانواکناری یادآور شد: یکی از راه‌های دور زدن تحریم خودکفایی است اما آقای رئیس‌جمهور شما با عملکرد ناصواب، خود را دور می‌زنید؛ در خصوص موضوع غذا و دارو نیز بی‌توجهی‌ها موجب به خطر افتادن امنیت و بهداشت روانی جامعه می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: اگر استان‌های شمالی در سال دو بار برنج خود را کشت کنند، ما می‌توانیم در حوزه صادرات نیز به موفقیت‌هایی دست یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز