خبرگزاری کار ایران

ساعدی در تذکر شفاهی:

تشکیل کمیته‌ای برای برای شناسایی مسئولان بی‌تدبیر ضروری است

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۳۳۸

یک نماینده مجلس دهم گفت:‌ تشکیل کمیته خاصی از نمایندگان مجلس و کارشناسان خبره برای شناسایی مسئولان بی‌تدبیر ضروری است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، قاسم ساعدی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: دولت در برابر سیلاب اخیر دشت آزادگان و هویزه حمایت خوبی از مردم نکرد، دردآور است که دولت برای تأمین خسارات مردم هم برنامه‌ای نداشته است.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر سدها برای ذخیره آب ایجاد شده‌اند اما در فصول مورد نیاز زندگی مردم را به مخاطره می‌اندازند پس باید در مورد فلسفه وجودی آنها تجدیدنظر کرد؛ از سوی دیگر آیا گرفتن حقابه از کشاورزان با این وجود فایده دارد؟

وی ادامه داد: دامداران دشت آزادگان و هویزه در اثر سیلاب اخیر متضرر شده‌اند، دولت در زمینه تأمین این خسارات از جمله بخشودگی وام باید اقداماتی را انجام دهد، از سوی دیگر مسببان این محرومیت که ناشی از بی‌تدبیری برخی مسئولان است باید شناسایی و محاکمه شوند.

ساعدی تصریح کرد: تشکیل کمیته خاصی از نمایندگان مجلس و کارشناسان خبره برای شناسایی مسئولان بی‌تدبیر ضروری است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: ضمن تقدیر از اعزام هیأتی جهت بررسی سیلاب دشت آزادگان و هویزه آیا از این افراد پس از بازدید در مورد وضعیت مردم و روستاهای سیل زده سوال پرسیدید، آیا از میزان خسارات مطلع هستید؟ مردم چشم‌ انتظار بوده‌اند بنابراین شما باید از مردم دشت آزادگان که در مقابل سیلاب بی‌تدبیری مسئولان متضرر شده‌اند، عذرخواهی کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز