خبرگزاری کار ایران

تغییر توجه جان بولتون از موضوع ایران به سمت ونزوئلا + کاریکاتور

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۱۶۴

رویترز در گزارشی از تغییر تمرکز جان بولتون از ایران به سمت بحران ونزوئلا خبر داد و نوشت: مشاور امنیت ملی آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون بیش از ۱۳۰ مطلب علیه دولت ونزوئلا توییت کرده است که این مقدار خیلی بیشتر از توییت‌هایی است که وی تاکنون در مورد سوریه و خاورمیانه منتشر کرده‌ است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، بحران در ونزوئلا باعث شده‌ است که تمرکز جان بولتون از ایران منحرف شود و به موضوع دیگری توجه کند.

رویترز در این گزارش که همراه با تصویر کاریکاتورگونه جان بولتون منتشر شده‌ است، از تغییر توجه این روزهای مشاور امنیت ملی کاخ سفید خبر داده‌ است.  

تغییر توجه جان بولتون از موضوع ایران به سمت ونزوئلا + کاریکاتور

این گزارش در این مورد نوشت: تا چند وقت پیش جان بولتون متمرکز بر ایران بود اگر به اتاقش وارد می‌شدید عکس‌های زیادی درباره ایران و توافق هسته‌ای توجه شما را به خود جلب می‌کرد اما اکنون دیگر محور تمرکز بولتون ایران نیست و دیوار اتاق او شامل تصاویر نیکولاس مادرو رییس‌جمهور ونزوئلا هم می‌شود.

این اتفاق نشانه‌ تغییر تمرکز بولتون است. بولتون در حال حاضر در تلاش برای بیرون راندن نیکولاس مادرو از ونزوئلا است.

مشاور امنیت ملی آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون بیش از ۱۳۰ مطلب علیه دولت ونزوئلا توییت کرده است که این مقدار خیلی بیشتر از توییت‌هایی است که وی تاکنون در مورد سوریه و خاورمیانه منتشر کرده‌ است.

وی یک ماه پیش در مورد ونزوئلا در توییتر خود نوشت: «برای نیکلاس مادورو و مشاوران ارشد او بازنشستگی طولانی و آرامی را آرزو می‌کنم و امیدوارم در یک ساحل زیبا جایی دور از ونزوئلا، زندگی کند. آن‌ها باید از فرصت عفو عمومی که گوایدو اعلام کرده استفاده کنند و بروند. هرچه زودتر این اتفاق بیافتد، بهتر است.»

جان بولتون یک روز بعد مجددا علیه مادرو مطلبی منتشر و وی را تهدید کرد که اگر خودش خودجوش از قدرت کناره‌گیری نکند، در نهایت از زندان «گوانتانامو» سر در می‌آورد.

وی در این باره نوشت: زندگی و استراحت  در یک جزیره زیبا خیلی بهتر از این است که بخواهد در چنین زندانی مانند گوانتانامو زندانی بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز