خبرگزاری کار ایران

حکم اعدام قاتل سُلاله ۵ ساله اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۰۶۰

سُلاله ۵ ساله، ششم اردیبهشت امسال گم شد و پس از بی نتیجه ماندن جستجوها، خانواده او به کلانتری مراجعه و اعلام کردند به یکی از اهالی روستا که معتاد و سابقه‌دار است مشکوک هستند. با دستور بازپرس، مظنون بازداشت شد و در بازجویی‌ها به قتل کودک اعتراف و محل جنازه او را به پلیس اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سُلاله دختر بچه آق قلایی بود که اریبهشت امسال چند ساعت پس از ربوده شدن ، به قتل رسید.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت : پس از اقرار متهم و اثبات جرم ،  به درخواست خانواده سلاله ، دادگاه برای متهم حکم اعدام در محل وقوع جرم را صادر کرد .

هادی هاشمیان افزود : پس از طی تشریفات قانونی صبح امروز ، حکم اعدام کودک آزار اجرا شد .

این مقام ارشد قضایی استان افزود : سُلاله ۵ ساله ، ششم اردیبهشت امسال گم شد و پس از بی نتیجه ماندن جستجو ها،  خانواده او به کلانتری مراجعه و اعلام کردند به یکی از اهالی روستا که معتاد و سابقه‌دار است مشکوک هستند .

هاشمیان افزود: با دستور بازپرس، مظنون بازداشت شد و در بازجویی‌ها به قتل کودک اعتراف و محل جنازه او را به پلیس اعلام کرد .

وی گفت : اهالی روستا در تحقیقات گفته بودند قاتل سُلاله ، چند سال پیش نیز اقدام به کودک آزاری کرده بود اما خانواده آن کودک شکایتی در مرجع قضایی ثبت نکرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز