خبرگزاری کار ایران

خدری:

۲۲ دقیقه از زمان مجلس را برای بیان پیشنهادی می‌گیرند که فقط ۱۶ رای می‌آورد

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۵۹۴

نماینده اصلاح‌طلب مردم بوشهر اظهار کرد: ما باید هر چه سریعتر بودجه سال آینده را تعیین تکلیف کنیم تا به بررسی مسائل مهم‌تری چون اقتصاد کشور ورود کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عبدالحمید خدری در جلسه علنی امروز شنبه مجلس در تذکری گفت: طبق تبصره ۱ ماده ۱۸۲ آیین‌نامه تصریح کرده است در جلسات علنی، باید تنها پیشنهاداتی که توسط نمایندگان و کمیسیون‌ها در زمان مقرر دریافت و به چاپ رسیده مشروط به عدم مغایرت با قانون برنامه قابل طرح می باشد.

وی ادامه داد: سال گذشته که منابع ما مشخص بود و روزانه سه میلیون بشکه فروش داشتیم، وضعیت آن بود اما الان شرایط اقتصادی کشور مشخص است.

نماینده مردم بوشهر تصریح کرد: یکی از دوستان حدود ۲۲ دقیقه از زمان مجلس را گرفت و پیشنهادی را مطرح کرد که فقط ۱۶ رای آورد کسانی که ادعا می‌کنند هر دقیقه مجلس هزینه زیادی می‌برد، آیا خدا را خوش می‌آید که زمان مجلس را برای طرح پیشنهاداتی هدر دهند که این تعداد رای بیاورد؟ وضع اقتصاد مملکت را الان می‌بینید که چه وضعیتی دارد اگر ما از این لایحه خارج شویم به امورات مهم‌تری که باید، رسیدگی می‌کنیم.

خدری گفت: ما باید هر چه سریعتر بودجه سال آینده را تعیین تکلیف کنیم تا به بررسی مسائل مهم‌تری چون اقتصاد کشور ورود کنیم.

علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: تذکر شما خیرخواهانه است و دوستان باید رعایت کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز