خبرگزاری کار ایران

رضایی در تذکر شفاهی:

گسل بین مردم و حاکمیت باعث شده مردم حرف حق را از ما نپذیرند

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۲۱۱

نماینده مردم شیراز در مجلس با انتقاد از گسل ایجاد شده بین مردم و حاکمیت تأکید کرد: باید انقلاب اسلامی به سمت خردورزی برود.

به گزارش ایلنا، مسعود رضایی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: اکنون که بودجه ۹۸ را در مجلس بررسی می‌کنیم لازم است توجه خاص به اوضاع کشور داشته باشیم، ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته است و برای آن جشن گرفته‌ایم بنابراین باید شفاف تر صحبت کنیم تا انقلاب به سمت خردورزی برود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب قرار بود بر اساس متون اسلامی پیش برود، در این چند سال حتی به اسلام ظلم شده است. اقتصاد، سیاست و اخلاق، اسلامی نشد و سبب ترویج خشونت و بی‌عدالتی در جامعه هستیم.

وی بیان داشت: گسل بین مردم و حاکمیت ایجاد شده است و باعث شده مردم حرف حق را از ما نپذیرند؛ باید هر چه زودتر نسبت به جبران این شکاف اقدام کنیم وگرنه روزی می‌رسد که برای همه دیر است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همه دلسوز نظام هستیم اما اگر این ناپختگی‌ها برطرف نشود و از مردم بار رأی‌گیری نخواهیم بگویند که چگونه از این بحران عبور کنیم، فاصله‌ها بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز