خبرگزاری کار ایران

سرلشگر باقری:

حضور در عرصه سازندگی، از جمله وظایف نیروهای مسلح است

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۸۹۳

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با توجه به توانمندی‌های موجود، حضور در عرصه سازندگی، از جمله وظایف نیروهای مسلح است.

به گزارش ایلنا، سرلشکر محمد باقری در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح عنوان کرد: از جمله وظایف مهم نیروهای مسلح، مقابله با تهدیدات دشمن و ارتقای توان نظامی و دفاعی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در واقع مهم‌ترین وظیفه نیروهای مسلح، دفاع از تمامیت ارضی کشور و صیانت از نظام جمهوری اسلامی و حفظ امنیت در این مرز و بوم است.

وی تصریح کرد: کشور ما در زمینه تجهیزات نظامی به پیشرفت‌های مهمی دست یافته است به ویژه در زمینه ساخت موشک و زیردریایی نیز به پیشرفت‌های خوبی رسیده ایم.

باقری خاطرنشان کرد: ما همچنین توانایی لازم را در طراحی و ساخت تجهیزات پیشرفته در صنایعی همچون خودروسازی و نفت داریم.

وی اظهار کرد: با توجه به توانمندی‌های موجود، حضور در عرصه سازندگی، از جمله وظایف نیروهای مسلح است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ارائه آموزش‌های فنی حرفه‌ای به سربازان بیان کرد: در حدود ۲۰۰ هزار نفر از سربازان در مدت ۲ سال این آموزش‌ها را سپری کرده اند تا بتوانند زمینه اشتغال برای خود فراهم کنند.

وی با اشاره با حادثه تروریستی اخیر نیز متذکر شد: وقتی دشمن از انقلاب اسلامی ضربه می‌خورد دست به تهدیدات امنیتی می‌زند.

 باقری با تاکید بر انتقام سخت از تروریست‌ها گفت: مرز میان ایران و پاکستان توسط سپاه پاسداران و نیروی انتظامی صیانت می‌شود هر چند بخشی از مرز باز است که این امر موجب ورود تروریست‌ها به خاک کشور می‌شود.

وی بیان کرد: مذاکراتی با پاکستان در خصوص جلوگیری از حوادث تروریستی انجام شده که امیدواریم بتوانیم مانع از چنین حرکت‌های تروریستی باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز