خبرگزاری کار ایران

بازتاب سخنان امروز رئیس‌جمهور در رسانه‌های بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۱۰۱

سخنان امروز رئیس‌جمهور در میان جمع مردم بندر لنگه مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سخنان امروز حجت الاسلام حسن روحانی، رییس‌جمهور ایران در جمع مردم بندر لنگه مورد توجه رسانه‌ها و خبرگزاری‌های بین‌المللی قرار گرفت.

تعداد زیادی از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های بین‌المللی به انتشار بخش‌هایی از سخنان امروز ریاست جمهوری ایران پرداختند.

رویترز، سخنان رییس‌جمهور ایران را مورد توجه قرار داد و بخش‌هایی از این سخنان را منتشر کرد؛

در خبر رویترز آمده است حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، در سخنرانی روز یکشنبه خود بر اراده ایران مبنی بر تقویت روابط خود با کشورهای منطقه تاکید کرد و گفت: ایران می‌خواهد روابط نزدیکی با کشورهای خاورمیانه داشته باشد.

رییس‌جمهور ایران در ادامه اضافه کرد: ایران آماده است که با کشورهای منطقه همکاری کند تا امنیت خاورمیانه حفظ شود. وی در ادامه بر تلاش نیروهای خارجی برای ایجاد تفرقه بین مردم ایران تاکید کرد و در مورد تحریم‌ها و فشارهای آمریکا و اسرائیل علیه ایران خاطرنشان کرد ما در مقابل این فشارها تسلیم نمی‌شویم. 

اسپوتنیک رسانه دیگری است که در اخبار خود سخنان ریاست‌جمهوری ایران را مورد توجه قرار داد.

در خبر اسپوتنیک آمده‌است که رییس‌جمهور ایران بر آمادگی تهران برای ایجاد اتحاد با کشورهای خاورمیانه برای بالابردن امنیت منطقه تاکید کرده‌ است. ایران آماده‌ است تا با کشورهای منطقه همکاری کند تا امنیت را در خاورمیانه حفظ کند.

در ادامه خبر اسپوتنیک آمده‌ است که روحانی بر اراده محکم ایران برای مقابله با فشارها تاکید کرده‌ و گفته که ما در مقابل فرهنگ هژمونی سر تعظیم فرود نخواهیم آورد و برای حفاظت از ایران جان خود را هم می‌دهیم.

الجزیره هم در اخبار امروز خود سخنان روحانی را منتشر و بخش‌هایی از آن مبنی بر تمایل ایران برای داشتن روابط نزدیک با کشورهای خاورمیانه  را مورد تاکید قرار داد.

عرب نیوز هم آن بخش سخنان رییس‌جمهور درباره تمایل ایران به تقویت روابط با کشورهای منطقه و خاورمیانه را مورد توجه قرار داد و بر این بخش که گفته شد ایران در مقابل تحریم و فشار تسلیم نخواهد شد تاکید کرد.

دویداسکور هم در خبر خود به این سخنرانی پرداخت و بخش‌هایی از سخنان رییس‌جمهور در خصوص روابط ایران و کشورهای منطقه را منتشر کرد.

میدل ایست‌آی نیز در خبرهای امروز خود به این سخنرانی پرداخته‌است، در خبر این رسانه بین‌المللی، سخنان روحانی مبنی بر تمایل ایران بر ایجاد روابط مستحکم با کشورهای خاورمیانه آمده‌است.

 ینی‌شفق ، د نشنال ، خبرگزاری فرانسه و اسوشیتدپرس هم از هم از رسانه‌های دیگری بودند که در اخبار امروز خود به سخنرانی رییس‌جمهور ایران پرداختند و اظهارات روحانی مبنی بر مقاومت در مقابل فشارها و تمایل ایران برای حفظ و گسترش رابطه با کشورهای منطقه را مورد توجه قرار دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز