خبرگزاری کار ایران

حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با ایلنا:

پیگیر احقاق مطالبات کارکنان وزارت جهاد کشاورزی هستیم/ قانون مدیریت خدمات کشوری باید زودتر اصلاح و احیا شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۰۱۸

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره مطالبه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی گفت: مطالبه این کارکنان حق است و قانون مدیریت خدمات کشوری باید هرچه زودتر اصلاح شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره گله‌مندی کارکنان وزرات جهاد کشاورزی مبنی بر اینکه میزان دریافتی آنان از سایر وزراتخانه‌ها کمتر است با اشاره به قانون مدیریت خدمات کشور بیان کرد: قانون مدیریت خدمات کشوری به دلیل اشکالاتی که دارد و همچین اضافاتی که بعدها به آن الحاق شد، دارای اینگونه موارد تبعیض‌آمیز است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: قانون آزمایشی باید معایبش رفع و نقاط قوتش حفظ شود؛ فلسفه آزمایشی قرار دادن این قانون هم به این دلیل بود که بستری برای اجرایی شدن آن فراهم شود تا خروجی که به دست می‌آید مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

وی ادامه داد:‌ بنا بر این بود که تلاش شود معایب این قانون رفع شود از این جهت هم این قانون تصویب شده است اما نکته‌ای که در حال حاضر مطرح است این است که علیرغم اینکه یکسال پیش این لایحه دائمی شده است، این قانون را آزمایشی دادند.

نماینده مردم شاهین‌شهر افزود: کمیسیون مربوطه و کمیسیون مشترکی برگزار شد و در این مورد به نتیجه مشخصی نرسیدند و نتوانستند تصمیم بگیرند تا گزارشی به هیأت رئیسه ارائه دهند.

وی تاکید کرد:‌ آنچه که ضروت دارد احیا و اصلاح این قانون است که در حال حاضر این اتفاق نه در مجلس افتاده و نه در کمیسیون مشترک این کار انجام نشده است.

حاجی دلیگانی درباره اینکه نامه‌ای از سوی نمایندگان به رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در این خصوص درباره کارکنان وزارت جهاد کشاورزی نوشته شده است، بیان کرد: این مطالبه به حق است و بارها در وزارت جهاد هم مطرح شده است و ما هم مراجعات و پیگیری‌هایی داشته‌ایم که این احقاق حق صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز