خبرگزاری کار ایران

بعدازظهر امروز انجام شد؛

رایزنی نمایندگان احزاب لبنان با ظریف در بیروت

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۳۲۳

نمایندگان احزاب اصلی لبنان عصر امروز با محمدجواد ظریف در بیروت دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که در محل سفارت ایران در بیروت برگزار شد، شخصیت‌های سیاسی و نمایندگان احزاب لبنان نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه و نیز روابط دوجانبه تهران و بیروت مطرح کردند.

ظریف نیز در این دیدار حمایت ایران از فرایند سیاسی در لبنان و تنوع و همزیستی گروه های لبنانی را یادآور شد و تاکید کرد که ایران همواره از حاکمیت و استقلال لبنان در برابر دشمنان دفاع کرده است.

«محمود قماطی» وزیر مشاور در امور پارلمان به نمایندگی از حزب‌الله، «آوادیس کیدانیان» وزیر گردشگری به نمایندگی از حزب ارمنی داشناک، «حسن مراد» وزیر مشاور در امور تجارت خارجی به نمایندگی از حزب سُنی اتحاد از جمله مقام های ارشد حاضر در این نشست بودند.

«وئام وهاب» رئیس حزب دروزی توحید عربی، «حنا الناشف» رئیس حزب ملی اجتماعی سوریه، «جمیل حایک» رئیس دفتر سیاسی جنبش امل، «ناجی گاریوس» به نمایندگی از حزب مسیحی جریان ملی آزاد، «پییر بعقلینی» به نمایندگی از حزب مسیحی المَرَده، «اسامه سعد» نماینده پارلمان و دبیرکل سازمان خلق ناصری، «عدنان طرابلسی» نماینده پارلمان به نمایندگی از جمعیت خیریه اسلامی، «مصطفی حمدان» دبیرکل گروه مرابطون و چند شخصیت و نماینده احزاب دیگر لبنان از دیگر حاضران در این نشست بودند.

وزیر خارجه ایران امروز در سفری 2 روزه وارد لبنان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز