خبرگزاری کار ایران

سنایی خبر داد؛

توافقنامه ایجاد منطقه آزاد تجاری بین اتحادیه اقتصادی اورآسیا و ایران

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۸۹۵

سفیر ایران در مسکو از تصویب توافقنامه ایجاد منطقه آزاد تجاری بین اتحادیه اقتصادی اورآسیا و ایران در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی سنایی  وعده داد که توافقنامه مربوط به ایجاد منطقه آزاد تجاری بین اتحادیه اقتصادی اورآسیا و تهران که در ماه مه سال ۲۰۱۸ در اجلاس اقتصادی آستانه به امضا رسیده، به زودی در مجلس ایران به تصویب خواهد رسید. این سند پیش از این در پارلمان‌های روسیه، بلاروس و قزاقستان تصویب شده است.

سنایی در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه تلویزیونی راسیا-۲۴ روسیه گفت: برای ما ارتقای سطح روابط تجاری با روسیه و دیگر کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اورآسیایی بسیار با اهمیت است و من اطمینان دارم که ایجاد منطقه آزاد تجاری بین ایران و این کشور‌ها به این مسئله کمک زیادی خواهد کرد.

سفیر کشورمان افزود: قطعا این سند بزودی به مجلس شورای اسلامی ارائه شده و خارج از نوبت و به صورت اضطراری بررسی خواهد شد و این به منزله آن است که این توافقنامه به سرعت به تصویب خواهد رسید.

وی یادآور شد: این توافقنامه اهمیت زیادی برای ایران دارد، برای اینکه درب‌های بازار بزرگی را به روی کشور ما باز کرده و بازار ایران را نیز به روی روسیه و کشور‌های شمالی می‌گشاید و این موقعیت به سود همه طرفین خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز