خبرگزاری کار ایران

تشکر ۱۶۳ نماینده مجلس از زنگنه به دلیل خروج کشور از خام‌فروشی نفت و گاز

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۴۸۸

۱۶۳ نماینده مجلس با امضای بیانیه‌ای از بیژن نامدار زنگنه به دلیل خروج کشور از خام‌فروشی نفت و گاز از وی تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز  مجلس شورای اسلامی بیانه مذکور را به این شرح قرائت کرد:

در آستانه ورود به چهل سالگی ورود به انقلاب اسلامی و با بزرگداشت دهه مبارک فجر و با اذعان به اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اذناب منطقه‌ای آن علیه منافع کشور عزیزمان ایران از هیچ دسیسه و دشمنی پرهیز نکردند به نحوی که در یک فرآیند تدریجی در تدارک ضربه زدن به آن بوده و می‌باشند و روز به روز بر دامنه آن می‌افزایند تا با فشار اقتصادی بر مردم ایران و القا یاس و ناامیدی در جامعه حلقه‌های فشار بر ملت و نظام اسلامی را بیشتر و تنگ‌تر کنند. یکی از این عرصه‌ها صنعت نفت و گاز ایران می‌باشد که به عنوان پیشران توسعه اقتصادی ایران هدف استکبار جهانی است که در سال‌های اخیر به صورت مستقیم هدف تحریم‌ها و انواع تضییعات و کارشکنی‌ها بوده و می‌باشد. بدین سبب ظرفیت‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور را محدود و مسدود کرده است.

توسعه گازرسانی به اقصی نقاط شهری و روستایی کشور که در سال‌های اخیر روند رو به رشد و قابل تحسینی داشته است به نحوی که قالب مردم ایران از نعمت گاز برخوردار بوده و علاوه بر آن با تأمین و جایگزینی سوخت مایع واحدهای بزرگ صنعتی به ویژه نیروگاه‌ها علاوه بر بهبود شاخص‌های زیست محیطی از طریق صادرات فرآورده‌های نفتی به ویژه صادرات نفت‌گاز و نفت‌کوره شاهد خروج تدریجی کشور از خام‌فروشی می‌باشیم.

بدین وسیله ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با رعایت انصاف و با نگاهی واقع‌بینانه از مقدورات داخلی و محدودیت‌های بیرونی در صنعت نفت از تلاش وزیر محترم نفت آقای مهندس زنگنه تقدیر و تشکر کرده و امیدواریم با اهتمام و تشریک مساعی مجلس و با تلاش روز افزون از طریق رفع موانع و برطرف کردن نواقص و نیز با استقامت و برون رفت از شرایط تحمیلی و تحریمی آمریکا و کشورهای همسو با آن شاهد شکوفایی بیشتر صنعت نفت و گاز کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز