خبرگزاری کار ایران

معاون بازرسی ارتش:

دشمنان به دنبال دین‌زدایی از جوانان هستند

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۰۹۰

معاون بازرسی ارتش با بیان اینکه ارتش برای ارتقای مهارت‌های اجتماعی سربازان برنامه دارد، تاکید کرد: دشمنان ما امروز با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال دین‌زدایی از جوانان هستند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ محمد قراباغی، معاون بازرسی ارتش در اولین گردهمایی فرماندهان یکان‌های سربازی ستاد ارتش با اشاره به جنگ نرم دشمنان با هدف انحراف در اعتقاد و تضعیف ایمان جوانان کشور گفت: دشمنان ما امروز با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال دین‌زدایی از جوانان هستند.

وی با بیان اینکه جوانان ما امروز در حوزه فضای مجازی نیاز به آموزش و آگاهی دارند، اظهار داشت: حوزه فضای مجازی امروز در زندگی نسل جوان ما جاری و ساری شده است و ما باید برای پیشگیری از آسیب‌های این فضای گسترده، برنامه داشته باشیم و جوانان خود را آگاه کنیم.

معاون بازرسی ارتش ادامه داد: ما در حوزه آموزش و ارتقای مهارت‌های اجتماعی و مسائل خانواده جلساتی را در سطح نیرو‌های مسلح و بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار و برای سه سال آینده برنامه‌‌‌‌‌ریزی کردیم تا در حوزه تربیت مربی، خودکفا شویم.

قراباغی افزود: جوانان ما اگرچه با هوش و با فراست هستند، اما باید برای آموزش آنان برنامه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در سطح یکان‌ها باید نسبت به مسائل جوانان توجه و اهتمام داشته باشیم؛ لذا باید با تعامل و هوشمندی و رفتار مناسب، سربازان را جذب سازمان کنیم؛ چراکه نوع اجرای دستورالعمل باید به گونه‌ای باشد که سرباز را به سازمان متمایل و نزدیک‌تر کند.

معاون بازرسی ارتش ادامه داد: در رفتار با سرباز باید اعتقادات، مشکلات، باور‌ها و عوامل برون‌سازمانی تاثیرگذار و مسائل عاطفی وی را مورد توجه قرار دهیم.

قراباغی با بیان اینکه ما باید بر اعتقاد جوانان تأثیر مثبت بگذاریم، تصریح کرد: با کم‌رنگ شدن اعتقادات، زمینه برای رفتار‌های ناهنجار افراد بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز