خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو:

انتخابات، اقدامات علیه ایران را متوقف نخواهد کرد/ پیام روشنی برای تهران دارم

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۵۳۹

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه در اقدام علیه ایران دچار تردید نخواهیم شد، مدعی شد: اگر آرامش غزه حفظ نشود، برای انجام اقدامات لازم تردید نخواهیم کرد حتی اگر در دوران انتخابات قرار داشته باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در آغاز نشست کابینه امنیتی خود در روز یکشنبه هشدار داد که انتخابات مانع از مقابله این رژیم با ایران و ادامه فعالیت آنها در نوار غزه نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در اقدام علیه ایران دچار تردید نخواهیم شد، مدعی شد: اگر آرامش غزه حفظ نشود، برای انجام اقدامات لازم تردید نخواهیم کرد حتی اگر در دوران انتخابات قرار داشته باشیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از احداث یک مانع در مرزهای غزه خبر داد و گفت: این مانع جایگزین حصار فعلی خواهد شد.

وی مدعی شد: دیوار جدید بتنی که حدود ۶ متر ارتفاع دارد، از نفوذ تروریست‌ها به نوار غزه جلوگیری می‌کند.

نتانیاهو هنچنین در ادامه گزافه‌گویی خود علیه ایران مدعی شد: پیام روشنی برای تهران دارم. می‌دانیم که شما چه کار می‌کنید و می‌دانیم که شما در کجا دارید اقداماتی انجام می‌دهید، اما بدانید ما برای حفظ امنیت اسرائیل و اطمینان از آینده اسرائیل، علیه ایران عمل خواهیم کرد.

نظرات نتانیاهو پس از آن اعلام شد که جمهوری اسلامی ایران روز شنبه اعلام کرد که یک موشک جدید کروز با برد ۱۳۰۰ کیلومتر ساخته  که می تواند در ارتفاعات پایین پرواز کند.

نتانیاهو در ادامه افزود: ایران ۴۰ سال است از زمان انقلاب اسلامی تلاش می‌کند تا از یک موشک جدید بهره‌مند شود. تهران همواره آشکارا قصد خود را برای نابودی اسرائیل اعلام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز