خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی قوه قضائیه:

عزت دستگاه قضایی در حال افزایش است

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۱۱۷

معاون فرهنگی قوه قضاییه تاکید کرد: برقراری فضای معنویت در محیط‌‌های کاری یکی از دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

به گزارش ایلنا، حجت‌‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی در پنجمین همایش علمی، فرهنگی قضات استان سیستان و بلوچستان با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که تواضع و شان مردمی بودن را ارزانی داشت که با این تواضع، اخلاق‌مداری، مردمی بودن و عزت الهی نصیب ما شد.

وی افزود: امروز قاضی با حفظ تواضع، بندگی و فروتنی، مستقل و مستحکم است و باید با افتخار بگوییم که امروز عزت دستگاه قضایی در حال افزایش است و روزبه‌‌‌روز بالاتر می‌‌‌رود که ناشی از ایمان به خداوند است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه اضافه کرد: باید شکرگذار خداوند باشیم که در دستگاه ولایت الهی در حال کار کردن و احقاق حق هستیم.

صادقی ادامه داد: امروزه یک مومن متواضع پشت میز قضاوت می‌نشیند و با اخلاص در این مسیر حرکت می‌کند که کارش هم برای او معنادار است.

وی با بیان اینکه قاضی امروز می‌تواند با کارش در مسیر گسترش انسانیت حرکت کند، اظهار داشت: دستاورد انقلاب اسلامی ایران این بود که محیط‌های کاری معنوی و هدفمند شد که هدف نهایی ما نیز این است که به عنوان بنده خداوند به کمال بندگی برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز