خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

کار حفاظت اطلاعات دست‌گیری است/ بمباران‌های فرهنگی علیه ما از زمان جنگ هم سنگین‌تر است

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۴۶۱

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هر کسی که در بسیج است، یعنی در پناهگاه امن است، بودن در بسیج و افتادن در این مسیر، انسان‌ها را از شر گناه ایمن می‌کند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عباس محمد حسنی در جمع بسیجیان کوی سازمانی پایگاه دریایی بوشهر گفت: پشت هر کار بزرگی باید یک اندیشه متعالی وجود داشته باشد. وجود جوانان بسیجی برای ارتش و نیروی دریایی نعمت بزرگی است.

وی افزود: لطفی وجود داشته که شما جوانان بسیجی شدید، هر کسی نمی‌تواند بسیجی شود. همانطور که هر کسی لیاقت شهادت را ندارد، هر کسی هم برای بسیج شدن انتخاب نمی‌شود. اگر انتخاب شدید، بدانید که مورد لطف خداوند قرار گرفتید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی با اشاره به اهمیت و جایگاه باقی ماندن در تفکر بسیج، یادآور شد: قرار گرفتن در مسیر دانش خیلی مهم است اما از آن مهم تر باقی ماندن در این مسیر است. انقلابی شدن مهم است اما مهم‌تر از آن انقلابی ماندن است. بسیجی شدن هم خیلی مهم است اما مهم‌تر از آن بسیجی ماندن است.

وی ادامه داد: گاهی در مسیر زندگی چیزهایی سر راه‌مان پیدا می شود که موجب سلب توفیق از انسان می‌شود. باید از خداوند بخواهیم که راه‌مان به سمت مسیر درست هدایت شود و در این مسیر بمانیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش خاطرنشان کرد: برخی‌ها شناگر ماهری هستند اما مهم‌تر از آن غریق نجات بودن است. کسی که شناگر مهاری است، غرق نمی‌شود اما هنگام غرق شدن شخص دیگری، از دستش کاری بر نمی‌آید.

حجت الاسلام محمد حسنی با اشاره به درگیری کشور در جنگ نرم، تاکید کرد: بمباران‌های فرهنگی علیه ما از زمان جنگ سخت به مراتب بیشتر و سنگین تر است. خیلی‌ها در حال غرق شدن هستند اما مهم این است که چقدر می توانیم دیگران را نجات دهیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: کار حفاظت اطلاعات دست گیری است اما مهم تر از دست گیری، نشان دادن راه است. گاهی دست کسی را می گیریم و راه را نشان می‌دهیم ولی این کار احساس خوبی به آن شخص القا نمی‌کند. ما باید راه را هموار کنیم تا شخص خودش راه را بیابد و احساس رضایت کند. این کار به معنای هموار کردن راه است.

نماینده ولی فقیه در ارتش گفت: امروز هر بسیجی، باید مهارت غریق نجاتی داشته باشد و دیگران را هم به راه بسیج بیاورد. برای آوردن مردم به این راه، باید راه را هموار کنیم. با فضیلت‌ترین انسان کسی است که راه را برای دیگران هموار کند.

وی با بیان روایتی از حضرت رسول اکرم (ص) خطاب به امیر المومنین (ع) در هنگام عزیمت به یمن برای تبلیغ اسلام مبنی بر اینکه «به دنبال یک کار مقدس می روی؛ بدان اگر یک نفر را به راه راست هدایت کنی، برای تو از آنچه که آفتاب به آن می‌تابد، با ارزش‌تر است» افزود: هر کسی که در بسیج است، یعنی در پناهگاه امنی است. باید دیگران را هم به این راه هدایت کنیم.

حجت الاسلام محمد حسنی تاکید کرد: بسیج پناهگاه امن در برابر وسوسه های شیطان های درونی و برونی است وقتی جوانی در بسیج است، در امان است. بودن در بسیج و افتادن در این مسیر، انسان‌ها را از شر گناه ایمن می‌کند و زندگی خوبی به آن‌ها می بخشد. اگر وقت جوانان را به شکل مثبت پر کنیم، آن‌ها طعمه دشمن نمی‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز