خبرگزاری کار ایران

ظریف در دیدار معاون وزیر امور خارجه ترکمنستان مطرح کرد:

اعلام آمادگی ایران برای اجرای پروژه‌‌های مشترک در خزر/ هیچ مسئله‌‌‌ای نباید دوستی‌‌‌ها را تحت تاثیر قرار دهد

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۶۶۷

معاون وزیر امور خارجه ترکمنستان با رئیس دستگاه دیپلماسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف در این دیدار با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برای روابط با ترکمنستان اهمیت زیادی قائل بوده و آن را از نزدیک‌ترین کشورها به خود می‌‌داند، گفت: ما همیشه خواهان گسترش روابط و همکاری‌ها با ترکمنستان در زمینه‌‌‌های مختلف هستیم و امیدواریم از تمامی ظرفیت‌‌‌های موجود برای گسترش دوستی‌‌ها و برادری‌ها بهره‌‌مند شویم.

وی با اشاره به توافقات صورت گرفته درخصوص رژیم حقوقی دریای خزر، آمادگی ایران را برای اجرای پروژه‌‌های مشترک در خزر اعلام کرد.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه هیچ مسئله‌‌‌ای نباید دوستی‌‌‌ها را تحت تاثیر قرار دهد، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک نشست کمیسیون مشترک دو کشور برگزار شود.

وفا حاجی‌‌اف، معاون وزیر امور خارجه ترکمنستان نیز ضمن با اهمیت خواندن روابط و همکاری‌های کشورش با جمهوری اسلامی ایران، به گفت‌وگوهای سازنده خود با سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه اشاره کرد و اظهار داشت: در تلاش هستیم با رفع برخی موانع زمینه لازم را برای گسترش و تعمیق همکاری‌‌‌ها و روابط دوجانبه و دوستی بیش از پیش دو کشور فراهم کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز