خبرگزاری کار ایران

امیر نعمتی مطرح کرد:

اجرای موفقیت‌آمیز ماموریت یگان‌های زرهی، هوابرد و متحرک هجومی در رزمایش نزاجا

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۷۲۲

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از اجرای موفقیت‌آمیز ماموریت یگان‌های زرهی، هوابرد، متحرک هجومی، هوانیروز، جنگال در رزمایش نزاجا خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش و سخنگوی رزمایش بزرگ اقتدار ۹۷ نزاجا گفت: در این رزمایش توان تحرک و جابه‌جایی سریع یگان‌های این نیرو که از هفت استان کشور در منطقه عمومی رزمایش حضور یافته‌اند، مورد ارزیابی قرار می‌‌گیرد.

وی افزود: دو لشکر زرهی، چهار تیپ واکنش سریع و نیروهای مخصوص، گروه‌‌های توپخانه و دو گروه مخابراتی و جنگ‌‌های الکترونیک، گروه پهپاد با پشتیبانی آتش جنگنده‌های نیروی هوایی و هوانیروز در کمترین زمان ممکن خود را به منطقه رزمایش رساندند.

وی اضافه کرد: یگان‌های پیاده، زرهی، پیاده مکانیزه، توپخانه، مهندسی رزمی، جنگال، هوابرد، یگان‌های واکنش سریع و متحرک هجومی، هوانیروز، یگان‌‌‌های پهپاد، آمادگی رزمی و قدرت تهاجمی خود را در مرحله نخست رزمایش به نمایش گذاشتند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: شناسایی عمومی منطقه رزمایش با استفاده از هواپیماهای شناسایی نیروی هوایی ارتش و هواپیماهای بدون سرنشین نیروی زمینی از دیگر برنامه‌های مرحله نخست رزمایش اقتدار ۹۷ بود.

نعمتی یادآور شد: قدرت تحرک، جابجایی سریع یگان‌ها، به‌‌‌کارگیری تجهیزات و ادوات با تغییر رویکرد پدافندی به آفندی از جمله اهداف رزمایش اقتدار ۹۷ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز