خبرگزاری کار ایران

پیست اسکی ارتفاعات جولان به دلیل شرایط پرالتهاب نظامی بسته شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۵۹۶

اسنوبرد سواری در پیست اسکی کوه‌های هرمون واقع در ارتفاعات جولان به طور اتفاقی از رهگیری یک موشک سوری توسط رژیم صهیونیستی فیلمبرداری کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، یک اسنوبرد سوار در پیست اسکی کوه‌های هرمون واقع در ارتفاعات جولان به طور اتفاقی از رهگیری یک موشک سوری توسط رژیم صهیونیستی فیلمبرداری کرد.

نیروهای اسرائیلی این ویدئو را در حساب رسمی توییتر خود به اشتراک گذاشته‌اند.

این ویدیو مدت کوتاهی قبل از اعلام اینکه اسرائیل تصمیم خود را برای بستن پیست اسکی در ارتفاعات جولان اعلام کند، منتشر شد.

مقام‌های اسرائیلی اعلام کردند که به دلیل شرایط پرالتهاب نظامی ارتفاعات جولان، تصمیم گرفتند این پیست اسکی را تعطیل کنند.

پیش از این ارتش اسرائیل ادعا کرده بود که سیستم دفاع هوایی گنبد آهنین حملات موشکی که در ارتفاع‌های جولان صورت گرفته را خنثی کرده است.

رژیم صهیونیستی در حملات دو شب گذشته تاکید کرد که هدف این حملات یک انبار سلاح در فرودگاه بین‌المللی دمشق است هم چنین مدعی حمله  به یک پایگاه اطلاعاتی و اردوگاه آموزشی متعلق به ایران شده است.

از سوی دیگر اسرائیل بارها و بارها نگرانی خود را نسبت به گسترش حضور ایران در سوریه اعلام کرده است. در حالیکه ایران هم بارها ضمن تکذیب اتهامات وارده حضور خود در این منطقه را تنها به عنوان حضور مستشاری برای دولت سوریه در مقابل فعالیت‌های تروریست‌ها عنوان کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز