خبرگزاری کار ایران

درخواست نتانیاهو از ترامپ برای حل مشکل موساد در رابطه با ایران

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۳۴۶

نخست‌وزیر اسرائیل، از ایالات متحده آمریکا خواست برای حل مشکل پیش آمده برای موساد که مدعی هستند چندی قبل به آرشیو مخفیانه اطلاعات هسته‌ای ایران حمله کرده بودند، به آنها کمک کند.

به گزارش ایلنا به نقل از هامودیا، براساس گزارش سه‌شنبه شب هاداشات، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل، از ایالات متحده آمریکا خواست برای حل مشکل پیش آمده برای موساد که مدعی هستند چندی قبل به آرشیو مخفیانه اطلاعات هسته‌ای ایران دسترسی کرده بودند، به آنها کمک کند.

نتانیاهو در جریان دیدار با ترامپ در داووس هم این درخواست  را مطرح کرده بود.

واکنش رئیس‌جمهوری آمریکا به درخواست نتانیاهو هنوز مشخص نیست.

با این حال، این اولین بار نیست که ترامپ مورد چنین درخواستی قرار می‌گیرد. نیویورک‌تایمز قبلا گزارش داد که در جریان دیدار ماه ژانویه رئیس موساد و ترامپ، به ترامپ در این باره توضیح داده شده است.

در ماه آوریل، نتانیاهو اسنادی را نشان داد و مدعی شد که ایران در مورد برنامه هسته‌ای خود دروغ گفته است. وی مدعی شد که عوامل موساد اسناد را از انباری در پایتخت ایران برداشته‌اند و در اظهاراتی واهی این اطلاعات را یکی از بزرگترین دستاوردهای اطلاعاتی اسرائیل قلمداد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز