خبرگزاری کار ایران

«بازخوانی پرونده ناآرامی‌های دی‌ماه ۹۶» در ضمیمه روزنامه «توسعه ایرانی»

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۲۹۲

ضمیمه شماره ۱۵۹ روزنامه «توسعه ایرانی» با موضوع بازخوانی پرونده ناآرامی‌های دی‌ماه ۹۶ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روزنامه «توسعه ایرانی» در ضمیمه شماره ۱۵۹ خود که امروز (دوشنبه ۲۶ دی) منتشر شد، به بازخوانی پرونده ناآرامی‌های دی‌‌ماه ۹۶ در سالگرد این وقایع پرداخته است.

در این شماره یادداشت‌هایی از مسعود حیدری (مدیرمسئول)، علی ربیعی (رئیس شورای سیاست‌گذاری روزنامه توسعه ایرانی)، حسین راغفر (اقتصاددان)، پروفسور جواد صالحی اصفهانی، سعید منتظرالمهدی (مشاور فرمانده ناجا) و محمد گلزاری منتشر شده است.

هم‌چنین در این شماره با سعید معیدفر (جامعه‌شناس) درباره تقابل جریان‌های سیاسی به‌عنوان جرقه آغاز ناآرامی‌ها و با عنوان «اعتراضات دی‌ماه محصول به حاشیه رفتن طبقه متوسط است» گفتگو شده است. گفتگوهایی با محمود میرلوحی (عضو شورای شهر تهران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب) با عنوان «راهی جز بازگرداندن اعتماد عمومی نداریم»، عباس عبدی (روزنامه‌نگار و فعال سیاسی) با عنوان «ناکارآمدی صداوسیما در دی‌ماه ۹۶ اثبات شد» و حسن نوروزی (عضو کمیسیون قضایی مجلس) با عنوان «تهدید امنیت اجتماعی و سیاسی شوخی‌بردار نیست» از دیگر مطالب منتشر شده در این شماره است.

تقی آزاد ارمکی (جامعه‌شناس و استاد دانشگاه) نیز با این روزنامه گفتگو کرده که در قالب مطلبی با عنوان «نظام، اعتراض‌ها را هوشمندانه مدیریت کرد» منتشر شده است.

«ترامپ از ناآرامی‌ها برای توجیه خروج از برجام استفاده کرد» (گفتگو با رضا نصری-عضو موسسه عالی مطالعات بین المللی ژنو) و «مشکلات اقتصادی ایران ریشه غیر اقتصادی دارد» (گفتگو با سیدحسن مصطفوی منتظری-استاد دانشگاه تربیت مدرس) گفتگوهای دیگر این پرونده است.

در کنار این‌ها، گزارش‌هایی هم با عناوین «شکاف‌هایی که غائله دی‌ماه را آفرید»، «نگاهی به ریشه‌های حوادث دی‌ماه ۹۶» و «نقش نظام بانکی در بازتولید نارضایتی‌های اجتماعی» به بررسی علل و ریشه‌های ناآرامی‌های دی‌ماه ۹۶ پرداخته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز