خبرگزاری کار ایران

در نشست امروز کمیسیون امنیت ملی مطرح شد؛

اسماعیل بخشی در دوره بازداشت وزارت اطلاعات شکنجه نشده است/ ضرورت تفکیک اقدامات ضدامنیتی با پیگیری مطالبات صنفی

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۱۴۴

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: وزیر اطلاعات و مدیران ایشان ضمن ارائه گزارشی از روند اقداماتی که منجر به دستگیری و بازداشت آقای بخشی شد تاکید کردند که به هیچ وجه نامبرده در دوره بازداشت وزارت اطلاعات شکنجه نشده است. وزیر اطلاعات تصریح کرد که کار اطلاعاتی با قاطعیت در عین حال با حفظ حرمت افراد انجام می‌شود.

علی نجفی خوشرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار کرد: در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاونان و مدیران آن وزارت خانه گزارش عملکرد بودجه وزارت دفاع در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ و وضعیت بودجه آن وزارتخانه برای سال ۱۳۹۸ مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست اعضای کمیسیون بر تقویت بنیه دفاعی کشور و همچنین اهتمام ویژه به معیشت کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح تاکید کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به بخش دوم نشست این کمیسیون ابراز کرد: در بخش دوم جلسه با حضور محمود علوی وزیر اطلاعات و همکاران ایشان به منظور بررسی ادعاهای اسماعیل بخشی مبنی بر شکنجه در دوره بازداشت ادامه یافت.

نجفی ادامه داد: وزیر اطلاعات و مدیران ایشان ضمن ارائه گزارشی از روند اقداماتی که منجر به دستگیری و بازداشت آقای بخشی شد تاکید کردند که به هیچ وجه نامبرده در دوره بازداشت وزارت اطلاعات شکنجه نشده است. وزیر اطلاعات تصریح کرد که کار اطلاعاتی با قاطعیت در عین حال با حفظ حرمت افراد انجام می شود.

وی افزود: ضرورت تفکیک اقدامات ضد امنیتی با پیگیری مطالبات صنفی اهتمام به رفع زمینه های پیدایش نارضایتی اجتماعی از طریق کاهش مشکلات کارگران ضرورت تنویر افکار عمومی از مواردی بود که از سوی اعضای کمیسیون مورد اشاره قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز