خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر دفاع سوریه با امیر حاتمی دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۵۹۷

سپهبد محمود الشواء معاون وزیر دفاع سوریه که به منظور شرکت در کنفرانس امنیتی دفاعی غرب آسیا به تهران سفر کرده است صبح امروز در محل برگزاری کنفرانس طی نشستی با امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران دیدار و پیرامون مسائل دو جانبه و منطقه ای مذاکره کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار امیر سرتیپ حاتمی با تجلیل از مقاومت ملت، دولت و نیروهای مسلح سوریه در مقابله با تروریسم گفت: ملت سوریه با اقدامات خود در مبارزه با ترروریسم خطر بزرگی را از خود و منطقه دفع کرد و ما نیز همانگونه که تا کنون همراه ملت سوریه بودیم  تا پیروزی کامل سوریه را همراهی خواهیم کرد.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پیروزی های ملت سوریه و آزاد سازی بخش اعظمی از خاک این کشور از اشغال تروریست ها افزود: اکنون سوریه در مرحله بازسازی است و ما حاضر هستیم در بخش بازسازی این کشور اقدامات لازم را انجام دهیم.

در این دیدار معاون وزیر دفاع سوریه طی سخنانی با تشکر و قدردانی از ملت ایران و وزیر دفاع کشورمان اظهار داشت:دولت ،ملت و نیروهای مسلح سوریه مقاومت چند ساله و پیروزی های خود علیه تروریست را مدیون حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران می دانند.

وی با تأکید بر مبارزه قاطع و همه جانبه با تروریست ها تصریح کرد:ملت و نیروهای مسلح سوریه تا آزادی کامل این کشور از اشغال تروریست ها به جنگ با آنان ادامه خواهند داد و اکنون تنها یک درصد از خاک سوریه با حمایت آمریکائی ها در اشغال تروریست هاست که قطعاً آن یک درصد را از داعش بازپس خواهیم گرفت.

سپهبد محمود الشواء خاطرنشان ساخت : شرایط امروز کشور سوریه یک شرایط مطلوب تبدیل شده است و مهاجران این کشور در حال بازگشت به سرزمین امن خود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز