خبرگزاری کار ایران

طاهرنژاد در گفت‌وگو با ایلنا:

با گسترش شبکه‌های مجازی دروغ گفتن به مردم ساده‌ نیست

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۴۶۷

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: امروز باید شرایط کشور را با مردم در میان بگذاریم تا با همدلی و هم‌‌فکری از مشکلات عبور کنیم اینکه آینده را تیره و تار نشان دهیم، خدمت نیست.

یدالله طاهرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی، درباره صحبت‌های معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه تنها راه برون رفت از شرایط فعلی کشور ایجاد اتحاد و انجسام بین مسئولان‌ و مردم است، گفت: حرف‌های آقای جهانگیری معطوف به اظهار نظرهایی است که این روزها در جامعه می‌شود که نوعا مأیوس‌کننده است و یک تصویر مبهم از آینده نشان می‌دهد.

این عضو حزب کارگزاران سازندگی تشریح کرد: معاون اول رئیس‌جمهور درواقع خواسته هشدار دهد که چنین رویه‌ای ما را به جایی نخواهند رساند. اینکه مرتب دل مردم را خالی کنیم، آینده را تیره نشان دهیم و شرایط را بد تصویر کنیم، خدمت به جامعه و کشور نیست.

وی ادامه داد: مقصود معاون اول رئیس‌جمهور  این است که داشته‌هایمان را به نحو احسن به کار گیریم. ما در جامعه ظرفیت‌هایی داریم که باید آن‌ها بارو کنیم و از سوی دیگر امکاناتی را که در اختیارمان است به کار بیاندازیم.

 وی گفت: می‌توان با همدلی و هم افزایی شرایط سخت امروز را مدیریت کنیم.

طاهرنژاد با بیان اینکه طبیعی است هر انسان عاقل و علاقمند به سرنوشت کشور اینگونه فکر کند، اظهار داشت: دوستانی هم که نقد می‌کنند در پس ذهن‌شان است که یک راه درست برای اداره کشور به کار گرفته شود و قصد سیاه‌نمایی و ارائه تصویر بد از وضعیت کشور ندارند حال ممکن است ادبیات متفاوتی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است کسانی که قلم در دست دارند و تریبون در اختیارشان است و به گونه‌ای صحبت کنند که دلسوزان و مسئولان همه دریک کانالی قرار گیرند تا با هم‌افزایی امکانات، توانایی و ظرفیت از این شرایط سختی که امروز کشور با آن مواجه است، عبور کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه بسیار از کارشناسان توصیه می‌کنند بهتر است درباره شرایط موجود کشور صادقانه با مردم سخن بگویم و آنان را در جریان امور قرار کنیم، چنین اقدامی چه تاثیری بر جامعه و افکار عمومی خواهد داشت،‌ گفت: معتقدم در حال حاضر دروغ گفتن به مردم کار ساده‌ای نیست و به کمک گسترش شبکه‌های مجازی و امکانات رسانه‌ای در دنیا مردم دسترسی زیادی به اطلاعات دارند.

وی تاکید کرد: امروز هوش و دانایی مردم به برکت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ارتقاء پیدا کرده است و کشور ظرفیت بالایی پیدا کرده است بنابراین نمی‌شود به چنین مردمی دروغ گفت.

نماینده پنجمین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر مردم بدانند که کشور در چه مسیری قرار گرفته و بر اثر تحریم‌ها و فشارهای دشمنان در چه تنگناهایی افتاده است، قطعا همراهی، همدلی و کمک می‌کنند همان چیزی که در جنگ اتفاق افتاد.

وی تاکید کرد: اگر اوضاع را گل و بلبل نشان دهیم و بگوییم همه چیز خوب است و اتفاقی رخ نداده مردم احساس مسئولیتی نخواهند کرد و به کمک نمی‌آیند و در نتیجه خود را از یک ظرفیت عظیمی که می‌تواند به کمک دولت بیاید با همدلی و همراهی در حل مشکلات پیشگام و پیشتاز باشد، مرحوم می‌کنیم. پس باید مردم را با واقعیت‌ها رو به رو کنیم و اطلاعات درست به آن‌ها بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز