خبرگزاری کار ایران

روز دوشنبه و سه‌شنبه جاری؛

وزرای اقتصاد و صنعت به کمیسیون اقتصادی مجلس می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۳۴۹

وزیر اقتصاد برای پاسخگویی به سوالات دو تن از نمایندگان و وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت بررسی آخرین وضعیت نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و غیراساسی در کشور در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بررسی لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار در دستورکار روز یکشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

روز یکشنبه همچنین نشست با رئیس بنیاد مستضعفان و معاونان ایشان جهت بررسی فعالیت‌های بنیاد در زمینه آبادانی و پیشرفت مناطق محروم کشور برگزار خواهد شد.

دعوت از وزیر امور اقتصادی و دارایی جهت بررسی سوالات علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک و علی ساری، نماینده مردم اهواز در دستورکار روز دوشنبه کمیسیون اقتصادی قرار دارد.

ادامه بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه املاک و انتخاب هیأت رئیسه هیأت «تحقیق و تفحص از عملکرد گمرک جمهوری اسلامی ایران در خصوص واردات و صادرات، مبارزه با قاچاق کالا، تخلفات مالی، عدم رعایت قانون و ضوابط و...» و انتخاب اعضای هیأت «تحقیق و تفحص از بررسی عملکرد بنگاه‌های اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری» در دستورکار روز سه‌شنبه کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

دومین نشست با وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان ایشان جهت بررسی آخرین وضعیت نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و غیراساسی در کشور (نظارت بر تنظیم بازار) روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز